Gjest frustrert Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Mannen min er overhodet ikke interessert i meg lenger. Vi har bare vært sammen i 5 år, allikevel må han draes igang når det gjelder sex. Han tar sjelden initiativet, og spontansex kan man bare glemme. Om jeg dukker opp i sexy undertøy og omtrent overfaller ham, går han med på sex, men da skal han først se ferdig fotballkampen, spise, ta en dusj og få unna litt jobb. Han bruker masse tid på å se på tv, spille diverse dataspill og sitte på kontoret og jobbe, men å sette av en halvtime noen dager i uka til å ha sex med meg har han visst ikke tid til. Når vi har sex får han alt han ønsker. Jeg gir ham masse oralsex, er med på det meste, prøver ut fantasiene hans, krever selv lite i senga og jeg føler absolutt at jeg er god i senga. Kroppen min er helt normal for en jente i midten av 20-årene. Vi krangler sjelden og har et godt forhold. Vi har også bra med tid til å gjøre egne ting (besøke venner, trene osv). Jeg forstår bare ikke hvorfor han ikke er interessert i sex. Om han hadde måtte ta initiativet hadde vi nok bare hatt sex en gang i måneden - toppen. Er han bare giddalaus eller? Jeg er litt redd for hvordan ting kommer til å være om 10 år, når han etter 5 år ikke har lyst. Og hva når vi er 40, 50, 60? Sex er viktig for meg, men jeg vil ikke gå fra ham heller! Noen som har vært i lignende situasjoner, har noen forklaringer eller tips?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Hva med å la han få tid til å ta intiativ selv? Ikke gjør noen ting på noen uker som kan tas som intiativ fra din side. Når han da kommer på banen så si hvorfor og en annen grunn kan vel også være at du hele tiden setter hans ønsker i fokus. En mann vil gjerne tilfredstille kvinnen også på hennes premisser.
womenwomen Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Mannen min er overhodet ikke interessert i meg lenger. Vi har bare vært sammen i 5 år, allikevel må han draes igang når det gjelder sex. Han tar sjelden initiativet, og spontansex kan man bare glemme. Om jeg dukker opp i sexy undertøy og omtrent overfaller ham, går han med på sex, men da skal han først se ferdig fotballkampen, spise, ta en dusj og få unna litt jobb. Han bruker masse tid på å se på tv, spille diverse dataspill og sitte på kontoret og jobbe, men å sette av en halvtime noen dager i uka til å ha sex med meg har han visst ikke tid til. Når vi har sex får han alt han ønsker. Jeg gir ham masse oralsex, er med på det meste, prøver ut fantasiene hans, krever selv lite i senga og jeg føler absolutt at jeg er god i senga. Kroppen min er helt normal for en jente i midten av 20-årene. Vi krangler sjelden og har et godt forhold. Vi har også bra med tid til å gjøre egne ting (besøke venner, trene osv). Jeg forstår bare ikke hvorfor han ikke er interessert i sex. Om han hadde måtte ta initiativet hadde vi nok bare hatt sex en gang i måneden - toppen. Er han bare giddalaus eller? Jeg er litt redd for hvordan ting kommer til å være om 10 år, når han etter 5 år ikke har lyst. Og hva når vi er 40, 50, 60? Sex er viktig for meg, men jeg vil ikke gå fra ham heller! Noen som har vært i lignende situasjoner, har noen forklaringer eller tips? En slik mann hadde gjordt meg frustrert og deppa . Tror jeg hadde gjordt det slutt og funnet en ny mann som ville ha meg i stede . ... Livet er for kort til å ha det så trasig på hjemmefronten .Særlig når man er ung . Årene går og går og man blir eldre , så skal du leve slik lenge ? Det hadde jeg ikke orket . Godt sexliv er nr 1 nesten i et langvarig forhold - OM forholdet skal vare lenge da . Dårlig sex er helsefarlig både fysisk og psykisk mener jeg . Så jeg hadde aldri blitt værende i et forhold hvor sexen ikke fungerte . Da hadde jeg vært rask med å komme meg ut av det forholdet . For jeg vet at sån skal det ikke være . Det kan være så mye bedre . Enn det du beskriver TS . Kanskje på tide å gå vidre i livet ditt : )
Tullo Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Dette ser eg skjer igjen og igjen med alle venners forhold og i mit selv har vi nedganger! Slik som nå... Eg vil ikke ha forhold slik som det er nå om det ikke kan bli bedre snart for man lever bare en gang og eg liker sex veldig godt og vist eg da ikke kan få det mere enn en eller to ganger i måeden så vil eg finne en annen som kan gi mere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå