Miss Puddel Skrevet 10. mars 2011 #21 Skrevet 10. mars 2011 hva mener du egentlig med intim med datteren? mer enn normalt? altså utover det andre også ville naturlig være med sine barn? for i såfall kan jo mye av ungens uspiselige oppførsel vært et rop på hjelp... ellers så skjønner jeg godt at man kan føle aversjon mot enkelte bortskjemte snørrvalper, uansett om de er jenter eller gutter. man har forskjellige tålegrenser, og slike grenser settes alvorlig på prøve når man havner inn i en situasjon som steforelder. jeg har aldri vært steforelder, med opplevd å ha andres barn boende hos meg over lengre tid og fått servert "du er ikke mora mi!" til det har svaret mitt vært at "nei, er ikke mora di, men jeg er voksen, så jeg har faktisk større bestemmelsesrett enn deg, på grunn av livserfaring, pluss at det er jeg som betaler husleia her...." da blir det som regel stillt....
Gjest TS Skrevet 10. mars 2011 #22 Skrevet 10. mars 2011 Jeg vet faktisk hvordan du har det. Har hatt det akkurat slik selv. O nei, jeg gjorde heller ingenting galt overnfor dattera hans. Jeg behandlet henne som min datter, men noen ganger stakk det så dypt når jeg så hvordan hun lurte han til å synes synd på henne, eller når han gav etter for dådyrblikket eller en liksom tåre. Og vi er ikke slemme som sier dette. For sånn er det mange steder! Jeg har en fetter som er 21 som er slik mot moren sin. ikke på helt samme måte, men der har mannfolk viket unna fordi hun ikke setter ned foten sin. Det er et under at han hun er sammen med nå holder. Men jeg tror han er ganske bestemt og målrettet. Og jeg tror at enkelte aleneforeldre trenger noen som stiller strenge krav i forhold til sitt behov og for å beholde samboerskape eller kjæresteforholdet. Men det er ikke enkelt. For her inne, hvor jeg skulle tro at vi kvinner kunne ytre våre meninger uten å bli dømt, tok jeg rimelig feil! Det er så godt å høre at jeg ikke er alene! Det gir meg faktisk styrke til å holde det gående ! Tusen takk for din historie, og er helt enig med deg at det ikke nytter å si litt om sine problemer her uten å bli dømt!! det er veldig synd for ingen vil jo egentlig ha det slik
Gjest Seniorita Skrevet 10. mars 2011 #23 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Det er så godt å høre at jeg ikke er alene! Det gir meg faktisk styrke til å holde det gående ! Tusen takk for din historie, og er helt enig med deg at det ikke nytter å si litt om sine problemer her uten å bli dømt!! det er veldig synd for ingen vil jo egentlig ha det slik TS, du klager på at folk her inne dømmer deg, men du dømmer jo små barn og fedre uten uten å ha lært å kjenne di. Jeg mener at du trenger proffesjonel hjelp! Og kan du svare på hva du mener med at han var "veldig intim" med datteren?? Endret 10. mars 2011 av Seniorita
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå