KaDust Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Alle har en drøm de vil ha oppfylt i løpet av livet. Hva er din? Min er å dra jorda rundt i en Princess 42 FLY. Altså, en vidunderlig vakker båt. Også helst med ei god venninne.
Skravlebøtta Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Å bygge en passiv pluss gård, med vannbåren varme på hele gårdsplassen og innkjørselen, så jeg ikke trenger å måke på vinteren. Plass til 6 kull økologiske kjøttkaniner, innegjæra 2 mål "hundegård" , et par hundre kvm kattegård, plass til bittelitt grønsaker. Og ikke minst et bitte lite koselig rødt hus. Det hele skal ligge LANGT unna folk og i skogen, med et lite vann så pass i nærheten at det bare er å slenge seg på hesteryggen(clydesdale) eller cross-sykkelen. Ja, for ikke å glemme 6 grand danoiser til , en mastiff, to golden retrivere, en singapura, en russisk blå, en europeisk korthår, en korthåra laPerm, en devon rex, en shetlandsponni, 5 ender av noe slag, kansje høner eller vaktler og ikke minst STORT gavekort på Felleskjøpet og ubeskrivelige mengder ginseng og "Burn"(energidrikk)!! Åja, det viktigste av alt, gjeita Yngve fra jobben og ei vennine til han! Takk KaDust for at jeg fikk fortelle om drømmene mine, nå kommer jeg til å gå å smile resten av dagen!!! Endret 26. februar 2012 av Skravlebøtta 2
KaDust Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2011 Hørtes utrolig koselig ut, lallaroe. Kan jeg og den langhårede schæferen min komme på besøk også om dette går i oppfyllelse? Hah! Null stress, det gjorde dagen min litt bedre og få fortelle om min også. 1
Anglofil Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Å bli lærer og eventuelt gi ut en diktbok. Å bygge eget hus står også høyt opp på ønskelista. Mvh Yvonne 1
kaprifolen Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 1. Få en liten skokk med unger 2. Bli frisk, og at jeg og de jeg er glad i får lange liv med god helse. 3. Bli styrtrik. Da kunne jeg oppfylt de fleste andre drømmene mine bortsett fra punkt 1 og 2. Hvis punkt 3 slår inn skulle jeg: kjøpt en gård i passe avstand fra byen, ikke langt utpå landet, men akkurat passe. Der skulle det vært et gedigent hovedhus, og minst 2 former for anneks/gjestehus. Det skulle vært tilgang til både hav og skog/jorder. Skulle hatt minst to hester, noen høner og 3-5 hunder. Siden jeg er styrtrik, trenger jeg ikke jobbe fullt, men ha eierskap i bedrifter jeg har tro på, og drive mentor- og styrevirksomhet i disse. I det ene annekset skulle jeg hatt cafevirksomhet et par dager i uken, hvor innredningen kan kjøpes. Jeg skulle gitt tilbake til samfunnet i form av å f.eks arrangere åpent gårdstun i samarbeid med Blå Kors e.l, slik at de uten et sunt nettverk kunne fått stelle dyra, ridd, dratt på fisketur osv.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Akkurat nå drømmer jeg bare om å bli lykkelig. 2
Skravlebøtta Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hørtes utrolig koselig ut, Skravlebøtta. Kan jeg og den langhårede schæferen min komme på besøk også om dette går i oppfyllelse? Hah! Null stress, det gjorde dagen min litt bedre og få fortelle om min også. Ja definitivt, alle snille mennesker og dyr er hjertlig velkommen!! Endret 26. februar 2012 av Skravlebøtta
fuerza Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 Jeg drømmer om et lykkelig samliv med min sjelevenn og noen unger <3 Det ville vært lykke. Samt å ha gode venner rundt meg, en jobb jeg trives i og grei økonomi.
Gjest imli Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 (endret) I uprioritert rekkefølgje: -finne mannen i mitt liv -få eit par ungar til -få ei utdanning -gi ut bok Endret 9. mars 2011 av imli
Lille85 Skrevet 9. mars 2011 #11 Skrevet 9. mars 2011 Det jeg ønsker meg enn alt i hele verden er at himmelen finnes. Så jeg får treffe Mamma igjen. Ellers drømmer jeg om å kjøpe leilighet! Har ingen stooooor drøm liksom. Ikke en spesiell i hvertfall! 2
Dobbeltseng Skrevet 9. mars 2011 #12 Skrevet 9. mars 2011 Først av alt vil jeg leve lykkelig livet ut med kjæresten min. Deretter vil jeg at vi skal få kjøpt eller bygget drømmehuset våres(uten å bare måtte spise nudler resten av livet..). Drømmehuset har stor hage, med plass til stor hundegård, dobbel garasje med stor mekkeplass, 4 store soverom, 2 fine bad, boblebad, vinterhage, stor fin lys stue og alt annet fint! :D Også ønsker jeg meg et vellykka bryllup(når den gang er!), med en fantastisk bryllupsreise til Maldivene .
waco Skrevet 9. mars 2011 #13 Skrevet 9. mars 2011 Å sette pris og være takknemlig for det jeg har og være glad for alt jeg slipper å gjøre! Om jeg kunne leve i den setningen hadde jeg vært lykkelig. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #15 Skrevet 9. mars 2011 Å bo i USA - check Gi ut en bok Kjøpe eget hus Få barn 1 down, 3 to go
Gjest Cerridwen Skrevet 9. mars 2011 #16 Skrevet 9. mars 2011 Å ha god helse gjennom heile livet, og økonomi til å kunne gjere akkurat det eg vil.
Vera Vinge Skrevet 9. mars 2011 #17 Skrevet 9. mars 2011 Akkurat nå er min største drøm å få barn en gang i framtiden. Det meste annet føles i grunnen litt uvesentlig, kanskje også fordi det meste andre jeg drømmer om, som å kjøpe hus, reise visse steder m.m, er noe jeg faktisk har kontroll over og vet jeg kan få til en dag, mens jeg innser at det å få (friske) barn virkelig er en av de tingene man ikke har reell kontroll over her i livet. Det og egen og andres helse. I det store og hele er også hvordan jeg bor uvesentlig så lenge jeg har det bra med mine nærmeste, selv om jeg som mange andre drømmer om hus med hage. 1
Gjest Lacus Skrevet 9. mars 2011 #18 Skrevet 9. mars 2011 Uten om standar ting som å få mann hus og flere barn, så er min aller største drøm å få klappe og kose med en tiger
Tears.of.the.Sun Skrevet 9. mars 2011 #19 Skrevet 9. mars 2011 :) Så langt på listen så er mine drømmer disse: * Dra til Afrika i ett år og jobbe med dyr og mennesker. Det trenger absolutt ikke være en betalt jobb, gjerne frivillig. Men må vente til jeg er ferdig med utdannelsen og det er en lang stund til. * Bli ferdigutdannet innen feltet jeg abslutt elsker. Og åpne min egen praksis, eller mitt eget selskap innenfor dette feltet. Dette er virklig noe som kan hjelpe andre mennesker, og det er viktig for meg. * Bygge drømmehuset! Jeg har sett for meg drømmehuset i lang tid nå, men drømmehuset kan ikke bygges før jeg har funnet ut hvor jeg skal bosette meg resten av livet. Ofte avhenger det jo litt av jobb og flere sånne faktorer. * Dra til Frankrike sammen med kjæresten på noe slags mat-lærings-kurs. Jeg elsker mat og har det som hobby og franskmenn er utrolige til å lage mat. Skal jeg først lære noe vil jeg lære av de beste. Problemet her er å finne tiden til det, og også finne ut hvor man kan gjøre noe slikt. 1
Troilltøva Skrevet 9. mars 2011 #20 Skrevet 9. mars 2011 - få ferdig utdanning og starte bedriften jeg har planer om, en gang. - finne kjærligheten - få to eller tre barn - kjøpe drømmehuset og pusse opp eller bygge drømmehuset, som skal være i utkanten av en by eller på landet. - slippe alle helseplager for resten av livet så jeg kan fungere 150% i arbeidslivet så jeg får oppnådd mine mål og drømmer, tror jeg må være mitt aller største ønske her i livet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå