Gå til innhold

Shine like a diamond


Bezingaa

Anbefalte innlegg

Henry Kissinger: «A diamond is a chunk of coal that is made good under pressure.»

Nå har jeg nådd et punkt i livet mitt som krever drastiske endringer rent personlig. Jeg har gjennom livet mitt vært en "miss nice". Jeg har fulgt strømmen, alltid vært snill, oppført meg fint og hele tiden gjort det som behager menneskene rundt meg. Men det vil jeg ikke lengre, eller jo til en viss grad, men fra nå av krever jeg min rett og min respekt for den jeg er. Jeg vil være en diamant! Jeg vil derfor lage en dagbok, hvor jeg deler mine utfordringer og erfaringer. Målet er å bli en selvstendig, sterk og modig kvinne :)

"Act like a lady, think like a man" :fnise:

For å skinne som en diamanten må jeg være tøff og modig. Som ordtaket fra Henry Kissinger. En diamant er en kull (?) bit som blir vakker under press.... Jeg er klar for hva det enn måtte være, jeg takler presset.

Kvinner der ute, krev deres rett, ikke la noen tråkke på dere, ikke gi så mye av dere selv når dere ikke får samme mengde tilbake. Du og jeg er verdifulle og unike, og jeg akter derfor å bli behandlet på samme måte.

Følg med :) its the diamond standard ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...