sister Skrevet 8. mars 2011 #1 Del Skrevet 8. mars 2011 Hei Så hyggelig at du tok deg tid å stikke innom . Har lenge ønska meg egen dagbok, så herved kaster jeg meg uti det. Om du (som meg) liker å ta deg en kaffepause og en prat i løpet av dagen, så er du hjertelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 8. mars 2011 #2 Del Skrevet 8. mars 2011 Hei hei. Tok med meg kako koppen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sister Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 10. mars 2011 Koselig mirandaa Ny snø var ikke akkurat det jeg håpet på, men når den først er her må jeg innrømme at det er litt vakkert. Formiddagen ble tilbrakt ute sammen med hundene, mens alle mine "slaver" (oppvaskmaskin, vaskemaskin, tørketrommel) jobbet på harde livet Tør ikke tenke på hvordan livet hadde vært uten disse 3. I morgen skal jeg bake, er planen. Vi skal feire en av tenåringene i familien, og samler alt av tanter, onkler, søskenbarn og besteforeldre til kake på lørdag. Har så lyst å prøve noe nytt, syns jeg baker samme kakene hver gang. Det spørs om jeg må søke litt på nett og bli inspirert. Tar gjerne imot tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sister Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 10. mars 2011 Sånn ellers er jeg litt inspirert av flylady's filosofi, iallefall deler av den. Å gjennomføre alt hver dag er umulig i mitt hode, må innrømme at jeg ikke har selvdisiplin til det. Derfor har jeg valgt å utføre 15 min sonearbeid i tillegg til det vanlige jeg gjør hver dag. Har nå gjort dette i 2 uker og henger fortsatt med Utrolig så lite som skal til for å utgjøre en forskjell. Nå skal jeg brette tøy, i selskap med George Michael Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mars 2011 #5 Del Skrevet 21. mars 2011 Flylady? Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sister Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 21. mars 2011 www.flylady.net Mye urealistisk og "amerikansk", men også svært mange gode tips som kan gjøre deg mer systematisert og gi inspirasjon og ny giv til husarbeidet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sister Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 21. mars 2011 Under emnet Hus og hage, ligger en tråd startet av Malama: Flylady - Rapporterings/utfordringstråd. Absolutt verdet en titt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. mars 2011 #8 Del Skrevet 21. mars 2011 Her virket det veldig koselig å ta en av kaffepausene sine i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå