Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, hei.

Jeg er under den oppfatning av at alle damer som er med i Ottar hater menn, og at de alle er lesbiske. Tror dere det ligger noen sannhet i dette? Overdriver Ottar med sine saker? Er feminisme slitsomt?

DISKUTER.

P.S. Nei, jeg er ikke mann.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de bare er misunnelig, jeg.

Og, ja, de overdriver. Ikke bare litt heller.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg er av samme oppfatning.

De er ekstreme og vet virkelig ikke hva de snakker om. Blir flau av å være kvinne pga de.

Eksempel: "Kvinner stripper fordi de må, ikke fordi de vil!"

Hva faen vet de om det?

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hei, hei.

Jeg er under den oppfatning av at alle damer som er med i Ottar hater menn, og at de alle er lesbiske. Tror dere det ligger noen sannhet i dette? Overdriver Ottar med sine saker? Er feminisme slitsomt?

DISKUTER.

P.S. Nei, jeg er ikke mann.

De er drøye. De ødelegger for andre normale feminister, ved at de får folk til å tro at alle feminister er traktorlesber som hater menn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksempel: "Kvinner stripper fordi de må, ikke fordi de vil!"

Hva faen vet de om det?

De besitter telepatiske evner.

Hilsen eks-Ottar

:gjeiper:

• Liker 2
Gjest Cerridwen
Skrevet

Ottar er ein gjeng med sure, bitre traktorlesber.

Er så lei av dei drøye framstøta dei kjem med heile tida.

Gjest HunterLady
Skrevet

De besitter telepatiske evner.

Hilsen eks-Ottar

:gjeiper:

Ja, det må nesten være der de henter "faktaene" sine fra. Synes bestandig det er fascinerende med slike besatte feminister, i og med at de bastant hevder at ting er slik og slik, samtidig som de som omtales sier det stikk motsatte. Man må vel være litt dum som fortsatt kan mene det samme selv om de får bevis for at det de mener ikke er sant?

Hva fikk deg til å slutte mon tro?? :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette er feil dag å kritisere Ottar på. Ottar har faktisk bidratt med mye positivt i kampen for kvinnefrigjøring. Og jeg er enig med Ottar i flere punkt, blant annet at kvinnen selv, og ikke nemnder, må avgjøre abort frem til uke 18.

I dag er en dag da vi skal takke alle som har kjempet kvinnefrigjøringens sak. Og Ottar er helt klart en av de viktigere. :)

• Liker 5
Skrevet

Og jeg er enig med Ottar i flere punkt, blant annet at kvinnen selv, og ikke nemnder, må avgjøre abort frem til uke 18.

Det er jeg også enig i, om du legger til enda et par uker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ottar har ikke bidratt med noe positivt for kvinnefrigjøringen. Det er det andre som har gjort - våre formødre "i sivil".

Ottar har tvert imot bidratt til aversjon blant mange mot ordet feminisme. Ottar er for likestilling som PETA er for dyrevern. Fanatisk, feilslått og misforstått taktikk fra ende til annen.

Ottar er ansvarlig for at jeg som kvinne for likeverd blir avfeid med "jadda, jævla Ottar-mas" uansett hvor banale mine forventninger til likestilling er. Takk skal de faen meg ha! :filer:

• Liker 4
Gjest stillness
Skrevet (endret)

Blir folk aldri ferdige med å mase om Ottar?Hver gang det er snakk om feminisme så er det alltid en eller annen idiot som må komme trekkende med et eller annet om Ottar.

Veldig lei av det for Ottar har ikke noe med moderne feminisme å gjøre.

Endret av stillness
Skrevet

Blir folk aldri ferdige med å mase om Ottar?Hver gang det er snakk om feminisme så er det alltid en eller annen idiot som må komme trekkende med et eller annet om Ottar.

Veldig lei av det for Ottar har ikke noe med moderne feminisme å gjøre.

Hvilket skyldes genialt god markedsføring/presens av Ottar i media, og mindre ønsket om å jobbe for kvinner i seg selv.

Når jeg leser hva Ottar er imot, hva de kjemper for, så slår det meg at Ottar egentlig er anti-kvinnevalg. Det er ikke valgmulighetene hver enkelt kvinne skal ha, som er målet til Ottar. Det er hva slags roller kvinner og menn har i hele samfunnet.

Dette er et skarpt skille mellom liberale, individ-orienterte feminister, og sosialistisk-sentralistiske feminister.

Liberalister trenger ikke kalle seg feminister, derfor neglisjeres de i samfunnsdebatten. Liberalister sloss for at hvert enkelt menneske skal nyte friheten til å forme og leve livet sitt slik de kan, innenfor mer eller mindre villkårlig opptrukne grenser.

Det er videre aspekter ved medlemmene til Ottar som også skiller seg fra resten av gjengen, som ønsket om å forandre tenningsmønstrene til kvinner og menn, og troen på at vi kan. Dersom tøffe kvinner vil få en mer prominent plass i samfunnet vil menn tenke, "jeg vil pule henne, fordi hun var tøff!!!" Jeg håper de har rett, da skal jeg bare ta noen piller så jeg tør hoppe fra 10-meteren, og så kjøpe meg en harley og skinnjakke først. Litt dyrere enn å investere i plastpupper for min del, men det får gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...