Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Tenner du fortsatt på din kone gjennom mange år? Og i så fall, hvor mye skal til før du tenner?
Wolf Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Jepp. Skal ikke mye til for å si det slikt, vært gift i 10 år.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Men hva? Noe hun gjør? Sier..? Jeg spør fordi min mann ikke ser på meg som "kvinne" i den retning. Ingen andre kvinner heller for den saks skyld, han er jo gift.. Det må "mer" til for at han skal tenne. Jeg sliter vanvittig med dette og har mistet lysten helt. Føler meg ubrukelig. Det skal sies at han er generellt uinteressert i sex og ikke "tar hint og flørt". Han tenner kun på naken direkte berøring ingen tvil om osv. Og jeg er ikke skrudd sammen slik. Håpløs situasjon.
Spekulur Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Gift i 7 år. Tenner på kona som bare det. Men hva? Kan være masse ting. Holdningen hennes, et blikk. Flørtende ord.. You name it.
Gjest MikeWaters Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Snart 10 år, tenner definitivt på henne fortsatt, og det skal nesten ingenting til heller.
Gjest Mann 51 Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 25 år, fortsatt tenner jeg like mye..JA, det er sant :-) 1
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Ble lei av kjerringa etter at barna kom...bare mas!! Har meldt meg ut og lar det skure å gå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå