Gå til innhold

kan ikke ha sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på snart 19år, og har en sønn på 8månder.

Etter fødsel han min kjæreste og jeg ikke kunnet hatt sex. Og det har skapt problemer i vårt fårhåld. Grunnen til dette er at jeg er blitt for liten nedentil. Hvær gang vi har provd har det endt opp med at han har revnet noe eller blitt veldig sår. vi her prøvd meg glidemiddel også kondom men det går ikke. Er det noen som har non tips som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Finn nye måter å ha sex på. Analsex?

• Liker 1
Skrevet

Ble du sydd etter fødselen? For hadde en venninne som ble sydd for mye, så hun måtte inn å opereres igjen. Så hun klarte ikke å ha sex før etter operasjonen.

Eller kan det være att du er for anspent, og ikke klarer å slappe av?

Vil uansett anbefalle deg å ta kontakt med lege.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Finn nye måter å ha sex på. Analsex?

Det var da et produktivt svar :kjefte:

Snakk med legen din om noe kan gjøres så du blir vid nok til å ha sex igjen. Kan hende du må opereres, eller kanskje andre ting hjelper.

Vet at det ikke er akkurat det man har lyst til å snakke med legen om, men du er ung å har tydeligvis fått store problemer med det etter fødselen, å du har maaange år igjen på å være seksuellt aktiv.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Ammer du? Etter all sansynlighet et hormonellt problem som gjør at slimhinnene er såre og tørre. Da føles det "for trangt".

Vanligvis går sånt over av seg selv med tid, glidemiddel og øvelse. Men ettersom dere sliter i forholdet (umoden ung mann?) Så bør du snakke med lege/gynekolog om en sjekk.

Slikt er lett å fikse på. ;0)

Skrevet

Hehe nei analsex er ikke et alternativ :)

Ja Kommer nokk til og snakke med lege.

Og nei jeg ammer ikke ;)

Takk for mange svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes andre måter å ha sex på enn bare penetrering da. Som for eksempel oralsex. Bemerk at det slutter med endingen -sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...