AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Jeg vurderer å legge meg inn etter mange år med depresjoner. Noen som har erfaringer å dele? Har dette hjulpet og snudd livet ditt helt om? Takk for svar på forhånd
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Nei, noen steder drives av motivasjonen penger, ikke hjelpe pasienter. Jeg var inne på en useriøs plass og fikk ikke hjelp :-/
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Jeg har vert innlagt noen ganger og har stort sett bare god erfaring med det. På det lengste var jeg inne i 2 mnd og det oppholder var veldig givende for meg. Jeg følte at jeg lærte mye om meg selv og hvordan jeg skal håndtere sykdommen min der inne. Nå er det snart 5 år siden sist jeg var innlagt. Jeg sliter ennå med sykdommen min, men ikke på langt nær så mye som før.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Min søster ble tvangsinnlagt og behandlet, også medisinert. Hun slet med depresjoner, paranoia, angst, panikkanfall, hallusinsjoner, og vendte seg mot hele familien og alle sine venner. Hun var inne på et opphold 1 måned, ble ikke tatt seriøst. Inne i 6 måneder + 2 måneder på hvilehjem, og kom ut helt frisk. Jeg har endelig fått min kjæreste søster tilbake. Hun var innlagt på offentlig psykiatrisk avdeling ved fylkeshospitalet der vi bor. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Har en venninne som la seg inn, hun hadde god hjelp av det. 1
Gjest Kamillah Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Har en venninne som la seg inn, hun hadde god hjelp av det. Hvilke sykdommer er det man legge seg inn for da? Sliter med depresjon, tvangstanker, angst, perioder med paranoia, overspising m.m.
Gjest lille trille Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 Har desverre ingen god erfaring jeg heller. Men jeg gjorde det på et sted hvor det var -18. Vet ikke hvordan det er med steder hvor de har +18
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #9 Skrevet 8. mars 2011 Min største frykt er å bli lagt inn og "sløse" vekk måneder eller bli værre. Vanskelig å bestemme seg! Men takk for fine svar..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå