AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Er det noen som vet hvordan hårfasong som passer forskjellig ansiktsformer? Som har en link eller bildet ang dette. har søkt mye på internett men finner ingenting. jeg har ganske rundt og bollete ansikt, og syns jeg alltid har rar hårfassong.
alexaa Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Er det noen som vet hvordan hårfasong som passer forskjellig ansiktsformer? Som har en link eller bildet ang dette. har søkt mye på internett men finner ingenting. jeg har ganske rundt og bollete ansikt, og syns jeg alltid har rar hårfassong. http://wallpaperszooskin.blogspot.com/2011/03/hairstyle-for-oval-face-shape.html Håper dette er til hjelp Personlig syns jeg de med runde ansikter som meg selv, kler best en gradert hårklipp der mye av luggen kommer fram, slik at du kan lage en illusjon av et mindre ansikt lykke til !
Mixelite Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Som frisøren min sa; Du er litt tjukk i ansiktet, du skal ikke ha bob! Han var visst litt overgitt over den gamle klippen min. Nå har jeg en gradert, litt rufsete frisyre med sidelugg og ser myye slankere ut! *host*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå