AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Hvis en person kler seg ut som et troll, hjemmer seg bak en busk og venter på barna som går tidlig på barneskolen som går forbi, hopper frem og roper brøøøøøl. Vil det være straffbart? Hva om man gjør det med voksne? Hvis noen hadde fått hjertestopp da, hadde man kunne blitt dømt for mord da? 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Prøv da vel Står du ansvarlig når jeg blir hentet av de to i hvite frakker?
Gjest HunterLady Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 Synes det der var en virkelig god idé!! 1
Piggsvin Skrevet 8. mars 2011 #9 Skrevet 8. mars 2011 Står du ansvarlig når jeg blir hentet av de to i hvite frakker? Jeg tror ikke det er de i hvite frakker du trenger bekymre deg over. Heller sinte mødre på krigsstien. 1
antibac Skrevet 8. mars 2011 #10 Skrevet 8. mars 2011 Interessant spørsmål, håper noen har svar på dette!
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #11 Skrevet 8. mars 2011 Interessant spørsmål, håper noen har svar på dette!
antibac Skrevet 8. mars 2011 #12 Skrevet 8. mars 2011 Tydeligvis noen som ikke forstår når folk er ironiske.
pantora Skrevet 9. mars 2011 #13 Skrevet 9. mars 2011 Haaaar du kledd deg ut som et troll, gjemt deg bak en busk og venter på barna som går tidlig på barneskolen som går forbi, hopper frem og roper brøøøøøl?
Gjest nobilian Skrevet 9. mars 2011 #14 Skrevet 9. mars 2011 Hvis en person kler seg ut som et troll, hjemmer seg bak en busk og venter på barna som går tidlig på barneskolen som går forbi, hopper frem og roper brøøøøøl. Vil det være straffbart? Hva om man gjør det med voksne? Hvis noen hadde fått hjertestopp da, hadde man kunne blitt dømt for mord da? *** Sikkert er det at om det hadde vært mine unger, hadde jeg dengt vedkommende, straffbart eller ei.
Gjest Lacus Skrevet 9. mars 2011 #15 Skrevet 9. mars 2011 I teorien så høres det litt morsomt ut, men i praksis tror jeg ikke det hadde vert så veldig morsomt alikevell...
Eske Skrevet 9. mars 2011 #16 Skrevet 9. mars 2011 Altså, jeg støtter ikke ideen eller noe sånt, men..... Jeg må jo innrømme at jeg ble nysgjerrig. Hva vil man dømmes for etter et slikt (tåpelig) stunt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå