AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 venina mi går i så styggt sjørt. sånn sjikli mini sjørt og sånn. Hvordan skal jeg få hun til å slute med det? Jeg føler meg så dårlig hvær gang jeg ser henne i det og hun ser så billi ut da.. hjelp
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 kan jo bare si atte det ser kansje veldi sløtti ut daa, åsså kansje at hun blir stempla som en hore lissåm! 9
Gjest Pet Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Å du bare tar et spann med maling og bare oppsann jeg sølte visst maling på skjørtet ditt og hun bare fy faan du får bare kjøpe nytt skjørt ass og du bare ja vel unnskyld da og bare kjøper det kule skjørtet. 8
kaprifolen Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Jeg føler meg dårlig når jeg leser "ordene" dine...
MarilynM Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 sjikli mini sjørt ?? Fullstendig off-topic, men Kårky, jeg ELSKER avataren din! Må smile hver gang den grisen hopper! 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 Ja, hun går i et sjikli kort mini sjørt. Vet dere ikke hva et sjørt er?? Det er sånn klesplag som man kan ha på seg så bena syns og venina mi går med et sjempe kort ett og styggt. Svar sørrijøst i stedenfor a. Jeg trenger hjelp jeg vil ikke at hun skal gå med det..
Gjest Adera Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Ja, hun går i et sjikli kort mini sjørt. Vet dere ikke hva et sjørt er?? Det er sånn klesplag som man kan ha på seg så bena syns og venina mi går med et sjempe kort ett og styggt. Svar sørrijøst i stedenfor a. Jeg trenger hjelp jeg vil ikke at hun skal gå med det.. Uten tvil. 4
Gjest Lacus Skrevet 7. mars 2011 #10 Skrevet 7. mars 2011 (endret) Nå har det seg slik at folk kan gå i akkurat de klærne de vill, samme om andre synes de er stygge. Desverre ts. Om hun er venninen din bør du klare å se forbi hennes (fæle?) klesstil og ta henne for den hun er. Endret 7. mars 2011 av Lacus
nella123 Skrevet 7. mars 2011 #11 Skrevet 7. mars 2011 Du får skaffe deg en venninne med langbukser, da. 3
Gjest Belle Gunnes Skrevet 7. mars 2011 #12 Skrevet 7. mars 2011 Og nå ser jeg for meg et troll i sjikkeli kort mini sjørt 4
loffen Skrevet 7. mars 2011 #13 Skrevet 7. mars 2011 SYns du bare kann si de till ho at sjikkli kårte sjørt ser horete ut og at du ikke vill bli sett sammens med ho om ho går sånn. 1
Sugerøret Skrevet 7. mars 2011 #14 Skrevet 7. mars 2011 Fullstendig off-topic, men Kårky, jeg ELSKER avataren din! Må smile hver gang den grisen hopper! fullstendig enig at dette er off-topic,men takk -Jeg elsker den jeg også Ps.Den har ikke "sjørt " 1
Guriane Skrevet 7. mars 2011 #15 Skrevet 7. mars 2011 Og nå ser jeg for meg et troll i sjikkeli kort mini sjørt
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #16 Skrevet 7. mars 2011 venina mi går i så styggt sjørt. sånn sjikli mini sjørt og sånn. Hvordan skal jeg få hun til å slute med det? Jeg føler meg så dårlig hvær gang jeg ser henne i det og hun ser så billi ut da.. hjelp Uf da...sjiiklig ploblem assa. sipt assa. kanse finne ny venine? søpe en saks å klipe det sunn når hun ikke ser det. kanse søpe et dyrt sjørt til ho? kjipt med såne venina som ser bilig ut assa. sikkelig ploblem du har assa. syns så syn i deg assa godt du kom hit på kg assa. godt å snake om verdens kjipe problem assa.godt å få støte assa. sjenner jeg blir sint på dine vegne at du har så bilig venine assa... kan du kanse opprette en Fb-grupe? den kan hete: vi som er imot venina sitt styge sjørt...assa 4
Teriyaki Skrevet 8. mars 2011 #17 Skrevet 8. mars 2011 (endret) Var da veldig for noe mobbing. Greit nok at ts (enten det er trolling eller ikke) skriver svært dårlig, men det er jo ikke sikkert at h*n kan noe for det? Irriterende for oss å lese, men dersom dette f.eks. hadde vært en person med sterk dysleksi, så kan det være veldig sårende når folk holder på sånn der. Endret 8. mars 2011 av Teriyaki 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 8. mars 2011 #18 Skrevet 8. mars 2011 Var da veldig for noe mobbing. Greit nok at ts (enten det er trolling eller ikke) skriver svært dårlig, men det er jo ikke sikkert at h*n kan noe for det? Irriterende for oss å lese, men dersom dette f.eks. hadde vært en person med sterk dysleksi, så kan det være veldig sårende når folk holder på sånn der. Innholdet avslører vel så mye som skrivefeilene.
Eidi_81 Skrevet 8. mars 2011 #19 Skrevet 8. mars 2011 Var da veldig for noe mobbing. Greit nok at ts (enten det er trolling eller ikke) skriver svært dårlig, men det er jo ikke sikkert at h*n kan noe for det? Irriterende for oss å lese, men dersom dette f.eks. hadde vært en person med sterk dysleksi, så kan det være veldig sårende når folk holder på sånn der. Enig, vi kjenner jo ikke ts. Men et tips er å skrive i et program med stavkontroll og så lime det inn her etterpå. Det burde ikke være nødvendig, da dette er et litt "muntlig" medium. Men da slipper man å få så mange svar off topic. Til spm ditt TS: Så lenge venninna di synes det er fint og føler seg vel i de klærne, så er det ikke så mye du kan gjøre. Det fine er at man kan være venninner uten å ha samme klessmak. Hun klager vel ikke på sånn du kler deg, eller er flau over deg? Men hvis du sier til henne at du er bekymra for henne og de signalene hun sender ut så kanskje hun skjønner det og hører på deg... (eller så tror hun du er missunnerlig for hun får all oppmerksomhet)
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #20 Skrevet 8. mars 2011 Ja, hun går i et sjikli kort mini sjørt. Vet dere ikke hva et sjørt er?? Det er sånn klesplag som man kan ha på seg så bena syns og venina mi går med et sjempe kort ett og styggt. Svar sørrijøst i stedenfor a. Jeg trenger hjelp jeg vil ikke at hun skal gå med det.. Det er ikke lett å svare seriøst når du ikke kan skrive norsk engang. "Skikkelig kort miniskjørt", heter det. Klesplagg. Venninne. Kjempekort. Tror du har rett i at du trenger hjelp ja- ekstra skolehjelp i norsk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå