Gå til innhold

Kastet ut av svømmehallen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var en mann som ble kastet ut av svømmehallen i dag da jeg badet der. Han badet og oppførte seg helt normalt. Plutselig så kommer badevakten og spør hva det er med han. Mannen skjønte jo ikke helt hva han mente og da pekte badevakten på kroppen hans og spurte om han barberte seg eller om han hadde en sykdom. Mannen sa at han barberte seg for han likte ikke kroppshår og da sa badevakten at han fikk se å komme seg ut for de ville ikke ha femidotter der.

Andre stod bare forskremt å så på. Vet ikke om jeg skulle sagt noe eller om jeg selv bare hadde blitt kastet ut. Hadde bare de andre sagt noe også så hadde jeg vel blitt litt tøffere og angrer nå.

Men er det virkelig lov? Det er vel ingen som har noe med hvordan kroppen til folk er?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var hele grunnen, er det uprofft og neppe lov.

AnonymBruker
Skrevet

Bør meldes fra om til sjefene der!

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Var en mann som ble kastet ut av svømmehallen i dag da jeg badet der. Han badet og oppførte seg helt normalt. Plutselig så kommer badevakten og spør hva det er med han. Mannen skjønte jo ikke helt hva han mente og da pekte badevakten på kroppen hans og spurte om han barberte seg eller om han hadde en sykdom. Mannen sa at han barberte seg for han likte ikke kroppshår og da sa badevakten at han fikk se å komme seg ut for de ville ikke ha femidotter der.

Andre stod bare forskremt å så på. Vet ikke om jeg skulle sagt noe eller om jeg selv bare hadde blitt kastet ut. Hadde bare de andre sagt noe også så hadde jeg vel blitt litt tøffere og angrer nå.

Men er det virkelig lov? Det er vel ingen som har noe med hvordan kroppen til folk er?

Hva om han ikke hadde barbert seg da? Er jo faktisk ikke alle menn som har naturlig hår på brystkassa.

Uansett tror jeg ikke sånt er lov. Og badevakten burde fått sparken.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er blitt så gammel at jeg hadde sagt noe der og da til badevakten (som virker som en mobber om det er slik du beskrev det her)!

• Liker 1
Skrevet (endret)

:hakeslepp:

Hadde jeg vært han som ble kastet ut, så ville jeg ha snakket med sjefen! Han badevakten hørtes jo bare helt dust ut.

Endret av smalls
Skrevet

Høres ut som en bullshit historie.

• Liker 11
Skrevet

Kanskje han barberte seg i fellesdusjen? Vi som har lest garderobetråden vet jo at det er hvertfall no-go blant hunkjønn! :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Herregud. Det er jo selvfølgelig lett å si når man ikke var der selv, men jeg ville sagt i fra til badevakten at sånn kan han virkelig ikke behandle folk. For en idiot! :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Jovisst. Senest forrige uke ble jeg sendt på hue og ræva ut av svømmehallen pga cellulittene mine. Det var "sjenerende utseende", ref. §14-3.

Jeg har selvsagt sendt klage til kommunen og bedt dem ta loven opp til revurdering. Synes nesten det grenser til diskriminering :trist:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jovisst. Senest forrige uke ble jeg sendt på hue og ræva ut av svømmehallen pga cellulittene mine. Det var "sjenerende utseende", ref. §14-3.

Jeg har selvsagt sendt klage til kommunen og bedt dem ta loven opp til revurdering. Synes nesten det grenser til diskriminering :trist:

Du tuller?

AnonymBruker
Skrevet

Må ha vært pedofil eller noe slikt, en gammel kjenning de ikke ville ha der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tuller?

*host*

O RLY?

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

*host*

O RLY?

Ikke bli fornærma. Jeg tror ikke du juger, jeg er bare oppriktig sjokkert, for jeg trodde seriøst sånt ikke var lov.

Skrevet

Uff, det er så kjedelig når slikt skjer. Man kan jo ikke noe for hvordan man ser ut...

Selv ble jeg kastet ut pga. svømmehud mellom tærne - de mente visst det bidro til at jeg svømte så fort at det ble farlig for mine medsvømmere. Fikk heldigvis klippet det vekk med saks. Jeg vet ikke om du har forsøkt slipemaskin, men er ganske sikker på at det vil fjerne cellulittene etter noen omganger. Lykke til! :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bli fornærma. Jeg tror ikke du juger, jeg er bare oppriktig sjokkert, for jeg trodde seriøst sånt ikke var lov.

Ble ikke fornærma. Ble oppriktig sjokkert over at du måtte spørre, for jeg juger åpenbart så det renner av meg.

TS har rett, KG er stedet for å servere røverhistorier :popcorn:

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Ble ikke fornærma. Ble oppriktig sjokkert over at du måtte spørre, for jeg juger åpenbart så det renner av meg.

TS har rett, KG er stedet for å servere røverhistorier :popcorn:

ååå. me= dumbass

Skrevet

Asker eller? En som ble kastet ut i dag, fordi han onanerte foran en 6-åring.

AnonymBruker
Skrevet

Asker eller? En som ble kastet ut i dag, fordi han onanerte foran en 6-åring.

Ja der var sikkert manglende kroppshår hovedtemaet i diskusjonen før utkastelsen..

AnonymBruker
Skrevet

Ja der var sikkert manglende kroppshår hovedtemaet i diskusjonen før utkastelsen..

Kan jo hende at vedkommende var barbert nedtil og at enkelte oppfattet det som femi og derfor reagerte på det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...