Gjest Jenny Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Sitter med utarbeidelse av en Power Point presentasjon. De som skal følg emed på slides je gpresenterer, skal få utdelte samme presentasjon, men: de skal få linjer på siden av hver slide, der de kan notere til hver slide, mens jeg snakker! _______________ _______________ _______________ _______________ Noen som vet hva jeg klikker på/aktiverer i Power Point for å få dette til? (Tror jeg har Windows Vista 2007 etc.) Takker for svar fra de som har gjort dette selv!
Berentsens Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Dette er enkelt å få til. Det du gjør er å klikke på skriv ut. Da har du muligheten til å velge noe som heter støtteark. Du kan da velge hvor mange bilder du ønsker å ha pr. ark. Og du vil få notatlinjer.
Gjest Jenny Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Dette er enkelt å få til. Det du gjør er å klikke på skriv ut. Da har du muligheten til å velge noe som heter støtteark. Du kan da velge hvor mange bilder du ønsker å ha pr. ark. Og du vil få notatlinjer. Det meste her i verden er enkelt - når noen så har forklart de hva det handler om, og man har prøvd selv. Tusen takk for oppskriften! :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå