Gjest Jente26 Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Jeg er så nervøs. Kort fortalt har jeg smerter nedentil, mest sannsynlig vaginisme og vestibulitt. Har tykk unormal utflod, det klør av og til. Noen ganger (kanskje to ganger i mnd) kjenner jeg stikk, som knivstikk, oppi skjeden, varer ca 1 sekund, men er vondt. Er så redd for hva det kan være. Har aldri hatt gu, er 26 år, det er umulig å få gjort det pga vaginisme/vestibulitt som gjør det så utrolig vondt, vet ikke om de får noe inn engang. Har ringt for å få legetime og si at jeg må ha gu i narkose, men fikk ikke time før om 3 uker Er så redd det kan bli noe skade der nede. Noen som vet om man kan ha gu med lokalbedøvelse, altså sprøyte? Xylocain virker ikke.. Noen som kan berolige meg??
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 aldri gått til gu og du er 26? får mesten bare håpe på at du er jomfru og da,ellers kan du ha fått noen alvorlige kjønnsykdommer om du ikke har gidda å sjekka før. er jo bare å bite det i seg å legge seg i stolen uten bedøvelse vel? du må jo bare tenke alle jenter har vert gjennom det samme.og di fleste går en gang i året for å ta forsjellige tester.eg har fast partner men fastlegen min anbefale meg å ta testen en gang i året.pga faren for celleforandringer o.sv. er jo såklart ikke noe eg syns er kjempegøy.men det går fort over.og det er tross alt jobben deires så di har nok sett det meste.
Gjest Jente26 Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har aldri klart å ha sex, fordi det er så vondt. Har prøvd, men det går ikke. Og selfølgelig er ikke en vanlig gu et problem for folk som ikke har vondt der nede fra før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå