Gå til innhold

Er det mulig...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

JEg trener vanligvis mye, nesten hver dag, men har nå hatt en periode på litt over en uke med sykdom og feber. Har stort sett sovet og taffet rundt her hjemme, minimalt med bevgelse og veldig lite mat.Formen ble bedre i løpet av helgen, men oppdaget at jeg hadde gått opp nesten to kg? Vel, akkurat det stresset meg ikke så mye, men syntes det var litt rart siden jeg nesten ikke har spist.

I går følte jeg meg ganske bra, og tok meg en liten joggetur. Pent og forsiktig tempo, var vel ute i ca en times tid. Gikk en del, og småjogget resten, ikek noe "blodtrening" mao.

Men fikk så vondt i magen,og da jeg kom hjem var det rett på do. Beklager guffne detaljer, men det kom så mye avføring av jeg flere ganger måtte reise meg og trekke ned..... :sjokkert:

Gikk på vekta da jeg hadde vært i dusjen, og hadde da gått ned 1 1\2 kg siden morgenen. Og da hadde jeg spist godt, drukket mye vann( og masse kaffe) gjennom dagen, er det egenlig mulig å "samle" opp så mye avføring bare fordi jeg er i ro i en ukes tid?

Det har jo kommet litt mens jeg har vært syk å, så jeg hadde liksom ikke trodd at jeg var forstoppet, men med de mengdene som kom i går.... Kom masse i morres å, og nå er vekta tilbake til normal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uvanlig. Tarmen trives med fysisk aktivitet og plutselig reduksjon i aktiviteten kan også nedsette tarmfunksjonen. Ved lavere aktivitet over lengre tid vil tarmfunksjonen stabilisere seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...