ShootingStar Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Hei alle sammen! Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg kan kjøpe UVACIN i Oslo? Har fått selexid og trimetoprim fra legen, men begge kurene har ikke funket. Veldig frustrerendes
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Uvacin vil ikke hjelpe deg!! oppsøk legevakt umiddelbart før dette kan gå over i nyrene!!
ShootingStar Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2011 Uvacin vil ikke hjelpe deg!! oppsøk legevakt umiddelbart før dette kan gå over i nyrene!! Var ferdig med tredje kuren igår og jeg er fortsatt ikke kvitt UVI. Har drukket epleeddik med vann, fersk presset sitron med varmt vann, tranebærkapsler, sterk dose med selexid og ingenting hjelper. Siden dette er tredje kuren med AB i nesten 3 uker nå, har jeg liten tro på at AB hjelper i det hele tatt, dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Har de hatt vett til å dyrke en prøve og se hvilken bakterie det er?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 jeg prøvde å få tak i Uvacin her for leden, men fikk beskjed fra apoteket om at de har gått ut av produksjon. Det er mulig det er noen som har noe de selger fremdeles, men kan nok bli vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Be legen om å dyrke prøven å finn ut hvilken bakterie det er. Du trenger sikkert en annen type antibiotika.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har selv hatt en så sterk en at jeg hadde feber og da fikk jeg trimetoprim og da var jeg bedre temmelig fort og var bra i løpet av noen dager bare så hvis trimetoprim ikke virker en gang (som jeg tror må være ganske sterk) så burde du komme deg til legevakten i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå