AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Jeg trenger seriøst en livsendring. Bor for tiden hjemme hos foreldrene mine, etter å ha flyttet dit for ett år siden. Bodde 5år i Trondheim før dette, men ble gravid med og da jeg ble alene ble det for hardt å fortsette å bo i byen jeg elsker. Ingen andre familie rundt meg, og hadde en jobb med kun kveldsjobbing. I frustrasjon flyttet jeg derfor til et lite tettsted 120mil unna (med ca 30 fastboende, ingen på min alder). Nå jobber jeg 100% i en jobb jeg liker veldig godt, men etter godt over ett år har jeg fortsatt ingen venner anna enn forledrene mine rundt meg. Dette er meget deprimerende, og etter jeg var på besøk hos venner i trheim, kjente jeg hvor mye jeg faktisk savnet plassen. Nå vil jeg VIRKELIG tilbake, med har endeløs med gjeld og uten jobb virker det umulig. Jeg er redd jeg møter veggen om jeg fortsetter å bo der jeg bor nå, og vet bare at jeg ikke KAN fortsette slik hvis jeg ikke gjør noe drastisk snart! Søker jobber i trheim, men er redd dette ikke dekker utgiftene jeg blir å få siden jeg da må begynne å betale husleie osv.. nå går all inntekten min til å betale gjeld. Er det noe ekstra jeg kan søke for å få inn ekstra inntekt om jeg søker`? Kan jeg overhode flytte rett til trheim uten jobb, om det finnes no opplegg av noe slag? Hadde godt kunne tenkt meg å studere også, men da blir vel inntekten enda mindre? Noen som har tips, ideer hva jeg kan gjøre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå