Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer på hvor lenge dere har en flaske ASAN?

Jeg dusjer hver dag og bruker såpen og hver dag. Jeg bruker asan KUN på underliv, og dusjsåpe på resten av meg.

Jeg har en stor flaske ASAN i 5-6mnd..

Jeg hadde forøvrig samboer en stund tilbake, og da måtte vi kjøpe en sånn stor ASAN en gang i mnd, men han brukte store mengder.

Er jeg helt ute og kjøre her med mitt bruk?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en stor flaske ganske lenge, kanskje 4-5 måneder. Jeg bruker akkurat passelig og kanskje litt til. Jeg bruker forresten også såpen bare på underlivet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker opp en sånn stor flaske i løpet av en måned, jeg. Og da bruker jeg kun den type såpe nedentil ....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker opp en sånn stor flaske i løpet av en måned, jeg. Og da bruker jeg kun den type såpe nedentil ....

Men da må jo du bruke en ganske god mengde..? :klo: siden jeg og har en sånn i over 5mnd....

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen.

Så da er jeg ikke en gris som jeg trodde da, og at jeg bruker for lite såpe siden jeg ikke bader den i en hel neve full av Asan :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet

Tror jeg har en sånn flaske i 4 mnd eller noe. Men jeg er veldig forsiktig med mengden såpe jeg bruker der nede.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men da må jo du bruke en ganske god mengde..? :klo: siden jeg og har en sånn i over 5mnd....

Ja, bruker vel kanskje litt for mye :sjenert: Men hvordan klarer du å ha en sånn flaske så lenge? Det lurer jeg litt på

AnonymBruker
Skrevet

Ja, bruker vel kanskje litt for mye :sjenert: Men hvordan klarer du å ha en sånn flaske så lenge? Det lurer jeg litt på

Bruker såpass mengde at det skummer godt og jeg føler meg ren etterpå.. :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...