Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruker Telenors epostleser til min @online.no adresse. Er inne på den mange-mange ganger om dagen, og hadde omlag 250 mail der nå. Alle var lest, bortsett fra ev. nye mail som hadde kommet fra jeg logget av i går kveld.

Når jeg så logget inn i dag tidlig lå all den leste mailen der, men i tillegg lå det ett ulest eksemplar av hver enkelt mai så jeg hadde over 500 mail i innboksenl. Noen som kan gi en forklaring på dette? Eller som har opplevd det samme?

Logget inn på min søsters mailkonto, der hadde dette ikke skjedd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen videresending av noe slag?

-viXen-

Skrevet

Neinei, ingen videresending eller noe annet...

Og ett par mail jeg hadde fått i dag tidlig rett før jeg logget inn var ikke dobble, så det var tydeligvis noe som hadde skjedd på et bestemt tidspunkt med alt som lå i inboksen min. Sikkert noe surr hos Telenor. Kunne sikkert tatt kontakt og spurt dem, men hvis det ikke gjentar seg gidder jeg ikke bry meg. Bare sorterte etter lest/ikke lest jeg, og slettet alle "uleste" untatt de to jeg hadde fått i dag tidlig/natt.

Ingen tengn til andre mysterier med mailen i dag, så jeg går ut i fra at det var en engangshendelse...

Gjest Suzanne
Skrevet

Sprøtt, det der skjedde meg i går! Jeg hadde plutselig 250 uleste epost i outlook. Det var litt spookey, hadde jo lest alle fra før og markerte dem som leste igjen. Jeg spurte en data-venn om hva som kunne ha skjedd, men han visste ikke. Datamaskinens veier er uransakelige gett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...