Grooo Skrevet 29. oktober 2003 #1 Skrevet 29. oktober 2003 Bruker Telenors epostleser til min @online.no adresse. Er inne på den mange-mange ganger om dagen, og hadde omlag 250 mail der nå. Alle var lest, bortsett fra ev. nye mail som hadde kommet fra jeg logget av i går kveld. Når jeg så logget inn i dag tidlig lå all den leste mailen der, men i tillegg lå det ett ulest eksemplar av hver enkelt mai så jeg hadde over 500 mail i innboksenl. Noen som kan gi en forklaring på dette? Eller som har opplevd det samme? Logget inn på min søsters mailkonto, der hadde dette ikke skjedd...
vixen Skrevet 29. oktober 2003 #2 Skrevet 29. oktober 2003 Har du noen videresending av noe slag? -viXen-
Grooo Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2003 Neinei, ingen videresending eller noe annet... Og ett par mail jeg hadde fått i dag tidlig rett før jeg logget inn var ikke dobble, så det var tydeligvis noe som hadde skjedd på et bestemt tidspunkt med alt som lå i inboksen min. Sikkert noe surr hos Telenor. Kunne sikkert tatt kontakt og spurt dem, men hvis det ikke gjentar seg gidder jeg ikke bry meg. Bare sorterte etter lest/ikke lest jeg, og slettet alle "uleste" untatt de to jeg hadde fått i dag tidlig/natt. Ingen tengn til andre mysterier med mailen i dag, så jeg går ut i fra at det var en engangshendelse...
Gjest Suzanne Skrevet 1. november 2003 #4 Skrevet 1. november 2003 Sprøtt, det der skjedde meg i går! Jeg hadde plutselig 250 uleste epost i outlook. Det var litt spookey, hadde jo lest alle fra før og markerte dem som leste igjen. Jeg spurte en data-venn om hva som kunne ha skjedd, men han visste ikke. Datamaskinens veier er uransakelige gett!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå