Gå til innhold

VG's Vektklubb


sister

Anbefalte innlegg

Har erkjent at jeg må ned 8 kg for å komme tilbake til trivselsvekt, etter en altfor stillesittende sykmeldingsperiode. Noen som har prøvd/prøver Vektklubb med VG? Er det verdt pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var med i VGs vektklubb for et to/tre år siden, og gikk da ned ca 15 kg. Jeg syntes det var verdt pengene. Veldig lettvindt å bare taste inn hva man har spist, og så regner den ut for deg hvor mye kalorier du har fått i deg, og hvor mye du har igjen å kunne spise den dagen. Gjennom vektklubben fikk jeg kjapt oversikt over hvor mye jeg egentlig hadde spist i forhold til hva som var mitt egentlige energibehov. Samt at jeg i begynnelsen stadig fikk en vekker ala "hmmm størrelsen på min frokostblanding-mengde, tilsvarer faktisk en hel middag kalorimessig..." Nå har jeg lært å se an porsjonene uten å bruke vekt hele tiden.

Det finnes også andre alternativer til VGs vektklubb, blant annet "mat på data" og Helsevakten.no Sistnevnte koster penger, og er tilnærmet lik vektklubben, men mangler den sosiale delen, dvs forumene som vektklubbben har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektklubben til Roede gjør jo akkurat det samme, men der koster det ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...