anonyme-krim Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har i dag sliti med oppkast siden 0600, og nå etter ca kl 1500 har jeg fått diare i tillegg. Jeg har vondt (varierer fra vondt til veldig vondt) i magen, nærmere forklart nede på høyre side og liksom nederst på magen. Har også litt vondt i korsryggen (men det kan være pga at jeg henger over toalettet hele tiden ) Noen som har noe forslag på hva dette kan være? Tenkte jeg skulle ringe legen i morgen hvis det ikke bedrer seg!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Omgangssyke? Det er mange varianter av den.
La Papesse Skrevet 6. mars 2011 #3 Skrevet 6. mars 2011 Helt klart omgangsyke.. Desverre. Min kjære og jeg har hatt det denne uke+ mange venner og kollegaer.. God bedring
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har i dag sliti med oppkast siden 0600, og nå etter ca kl 1500 har jeg fått diare i tillegg. Jeg har vondt (varierer fra vondt til veldig vondt) i magen, nærmere forklart nede på høyre side og liksom nederst på magen. Har også litt vondt i korsryggen (men det kan være pga at jeg henger over toalettet hele tiden ) Noen som har noe forslag på hva dette kan være? Tenkte jeg skulle ringe legen i morgen hvis det ikke bedrer seg! Vanlig omganssyke. Diare som ikke har gitt seg etter tre dager, da skal man kontakte lege
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Det kan selvfølgelig være omgangssyke og da går det over av seg selv. Men du forteller at du har smerter nederst på høyre side av magen, som kan være veldig vondt. Har du også smerter nedover i høyre beinet? I tilfelle må du kontakte lege. Da kan det nemlig være blindtarmbetennelse og er det det må du opereres fortest mulig.
anonyme-krim Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2011 Takk for svar! Har ikke vondt nedover i noe fot, bare neders i magen og litt på siden. Oppkast og diare har gitt seg, så nå er det bare vondt i magen, men det går trolig over ganske fort det også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå