AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har fått en slags kul i venstre ytre kjønnsleppe (på yttersida). Den er godt under huden, altså det er ingen kul jeg evt kan stikke hull på for å få vekk noe som evt er inni. Men den vises som en liten hevelse utenfra. Den var kanskje på størrelse med en nokså liten drue på sitt største, nå er den litt mindre... Den er ikke øm nå, men det har den vært tidligere når jeg har dulta borti. Søkte på nettet og fant ut at det kanskje er en kjertel som har hovnet opp. Regna med den ville gå bort av seg selv... Men nå har jeg hatt den i ca en uke... Jeg reiser til utlandet på lørdag (til et sted hvor de ikke behersker engelsk godt, vil nødig gå til lege der, vet ikke hvor flinke de er heller) og burde absolutt kommet meg til fastlegen før det. Men, venter å få mensen veldig snart. Dvs. sannsynligvis i morgen:s Typisk altså... Hva tror dere det kan være? Går den vekk av seg selv snart tror dere? Noen som har hatt lignende, hvor den har gått vekk av seg selv? Etter hvor lang tid?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Jeg ahr også lignende, min har vert der i nesten to uker. Blir mindre og mindre så skal gå bort av seg sjøl
Gjest ann Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 hei, Jeg oppdaget for noen dager siden også en slik liten kul på størrelse av en liten ert, nede på venstre ytre kjønnsleppe, noen cm fra trusekanten. Prøvde stikke hull med tynn nål. Det fungerte ikke, dvs det kom ikke noe ut, mulig at kulen som anonym 6.3 sier, ikke ligger tilstrekkelig langt framme i huden. Nå vet jeg egentlig ikke hvilken type kul dette er. Håper kulen går vekk av seg selv..
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Jeg hadde noe lignende....ikke på størrelse med ei drue, men heller ei ert... I følge min legemann så var det en kjertel som var betent ( husker ikke helt det latinske ordet for det.).. Uansett, etter noen dager så kom det ut en del gørr og møkk uten at jeg gjorde noe for det, litt sårt de første dagene, også ble det bra, og har ikke kjent noe til det i etterkant..
Gjest Eurodice Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Jeg hadde noe lignende....ikke på størrelse med ei drue, men heller ei ert... I følge min legemann så var det en kjertel som var betent ( husker ikke helt det latinske ordet for det.).. Uansett, etter noen dager så kom det ut en del gørr og møkk uten at jeg gjorde noe for det, litt sårt de første dagene, også ble det bra, og har ikke kjent noe til det i etterkant.. Sikkert Skenes kjertel, tenker jeg.
Gjest anonym 98 Skrevet 12. desember 2012 #6 Skrevet 12. desember 2012 Jeg har hatt en liten kul som er på størrelse med en ert i ca 5 måneder nå. Jeg fikk det i sommer som jeg trodde det bare var ett myggestikk og tenkte ikke mere på det, men nå kom jeg på det og den er der forsatt. Om jeg stikker hull på den kommer det bare blod ut. Noen som vet hva dette kan være?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Kreft? Anonym poster: ac09cf29c2510d792e2ef0dd87246374
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå