Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal begynne på Lavkarbo , "prøve" hvertfall, og forandre livet med et godt kosthold. Samtidig kanskje gå noe ned i vekt. Vil helst ned 20 kilo, men vet slikt kan ta tid. Litt om meg : 19 år- 174 cm høy - 70-75 kilo- spiser -usunt- . Nettopp begynt og spise "normalt og fast mat igjen" etter 5 år hvor jeg har levd på suppe/youghurt/mat uten biter grunnet angst for og sette det i halsen. Jeg har vel derfor gått opp 20 kilo, for jeg vet ikke hva jeg tørr/kan spise. Men nå har jeg lest litt om Lavkarbo , og lest at noen har blitt i bedre form,slankere og generelt sunnere. Men jeg er litt usikker på hvordan jeg bør gå fram. Så om dere som lever på lavkarbo kan komme med tips alt fra A-Å , hadde vært kjempe snilt

Tusen tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg har gått på lavkarbo i 1,5 mnd og gått ned 11 kg allerede (mister en del vann i starten). Hun følger ketolysekuren, du kan lese mer om den på ketolyse.no.

Skrevet

En venninne av meg har gått på lavkarbo i 1,5 mnd og gått ned 11 kg allerede (mister en del vann i starten). Hun følger ketolysekuren, du kan lese mer om den på ketolyse.no.

Ok takk for svar:)

Skrevet

Og lavkarbo.no! Bra plass og orientere seg om de ulike diettene :) jeg selv er på ketolyse,maks 15-20 karbohydrater til dagen:)

Skrevet

Og lavkarbo.no! Bra plass og orientere seg om de ulike diettene :) jeg selv er på ketolyse,maks 15-20 karbohydrater til dagen:)

Har vært der og lest endel ,men jeg syntes det blir litt vanskelig og forstå, enten er jeg kjempedum , eller så tar det vel bare litt tid før jeg kommer meg inn i det :sjenert: Men jeg vil og gå på ketolyse, men hva bør jeg spise ? Det er vel det jeg har mest problemer med, hadde noen gått og handlet maten for meg og sagt sånn og sånn gjør du, null problem. Men føler meg bare i villrede akkurat nå på starten :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...