Gå til innhold

Hvor ble det av TS?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser mange ganger innlegget laget av en person der personen aldri kommer tilbake. De bare spør og så forsvinner de uten å poste noe mer.

Hva synes dere om det? Bør ts følge opp innleggene h*n poster? Bør ts være med å diskutere om ts lager et innlegg om noe samfunnsgreier eller noe f.eks?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg synes det er litt irriterende når man svarer ts for så å ikke høre noe mere fra h*n.

Jeg har fått inntrykk av at det som oftest er trolletrådene ts forsvinner i etter første innlegg, men har sett det i andre tråder også.

Men tråder hvor ts forsvinner fra har ofte en tendens til å bli ganske morsomme også, spesielt i samliv og relasjoner, da vi begynner å lage egne "historier" til problemet til ts. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ser mange ganger innlegget laget av en person der personen aldri kommer tilbake. De bare spør og så forsvinner de uten å poste noe mer.

Hva synes dere om det? Bør ts følge opp innleggene h*n poster? Bør ts være med å diskutere om ts lager et innlegg om noe samfunnsgreier eller noe f.eks?

Noen tråder sørger de som svarer at det stopper opp. Vet ikke hva det er her inne for tiden, men mye av svarene virker veldig useriøse. Er det veldig unge folk?

Kan gi eksempler på svar, og jeg skjønner folk ikke gidder å komme tilbake.

1. En har problemer i ekteskapet,noe som har vart over tid. Hun gir eksempler.

svar: hiv han ut.

2. Noen sliter med tenåringer. Sønn går på skole og bor hjemme i alder av 18 år.

Svar: Han er myndig, hiv han ut.

3. Noen ber om tips til ulike økonomiske spørsmål.

Svar: kontakt nav..du har krav på penger til mat.

4. Så har du standardsvar: jeg har aldri,ville jeg ikke funnet meg i....

For å utdype litt.

1.hun ber om tips om hva hun eller de kan gjøre. Man vet at man hiver ikke et menneske ut. Ikke er det lov heller. Skulle noen flytte,så hadde hun tenkt på skillsmisse enn å be om råd til situasjonen.

2. De aller fleste av oss opplever problemer med tenåringer, det er slik livet er. Det hører med til å bli voksen. man hiver de ikke ut den dagen de er 18, og dagene ikke går slik vi håpet.

3. du har ikke krav på noe fra Nav. det er forskjell på å be om råd.

Det er så lite reflekterte svar her inne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel helt an på, kanskje TS får svar på det hun spurte om med en gang, så det ikke er behov for oppfølging? Eller som en annen nevner, iblant er svarene så useriøse at man kan miste interessen for tråden. Når det gjelder trollene så føler jeg at de deler seg i to hovedgrupper. Man har de som klarer å provosere nok i førsteinnlegget til at tråden tar av uten hjelp. I slike tilfeller kan man nesten se for seg TS som sitter og koser eg og ler over hvor enkelt det er å lure igang KG. Så har man de trollene som fyrer opp og fyrer opp med stadig nye innlegg. Slikt er mest vanlig om natten, av en eller annen grunn. :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt irriterende når man svarer ts for så å ikke høre noe mere fra h*n.

Jeg har fått inntrykk av at det som oftest er trolletrådene ts forsvinner i etter første innlegg, men har sett det i andre tråder også.

Man kan selvsagt skrive "takk for svar". Men så kommer det gjerne nye innlegg etterpå, skal man da takke på nytt og på nytt? Personlig synes jeg det er litt irriterende å gå inn på en tråd med nytt innlegg, hvor det bare står takk for svar. Nesten like kjedelig som når folk *bumper*, eller bare skriver "mine innlegg". En annen ting er at man faktisk kan glemme en tråd man har startet. Det har skjedd meg... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Man kan selvsagt skrive "takk for svar". Men så kommer det gjerne nye innlegg etterpå, skal man da takke på nytt og på nytt? Personlig synes jeg det er litt irriterende å gå inn på en tråd med nytt innlegg, hvor det bare står takk for svar. Nesten like kjedelig som når folk *bumper*, eller bare skriver "mine innlegg". En annen ting er at man faktisk kan glemme en tråd man har startet. Det har skjedd meg... :sjenert:

Før takket jeg alltid for svar,men det var det ikke mange som gjorde.

Kansje vi skal takke for svar, og at det er et hint om at vi har fått det svaret vi trenger, og diskusjonen kan legges død?

Eller om det er et svar som peker seg ut så skriver vi "takk Ellen" eks ? uten at disk er ferdig.

Hilsen Elo

Skrevet

Jeg er kanskje litt dum :klaske: Men ofte starter jeg et tema, og når jeg ikke får svar på en stund eller det virker som det er lite interessant glemmer jeg det rett og slett. Har litt dårlig internett også, så det blir vanskelig å sjekke innom alt mulig hele tiden da det tar så lang tid :hallo: Så da prioriterer jeg heller andre interessante temaer med flere svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...