Sophie-Ann Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #21 Skrevet 10. mars 2011 Jeg er fortsatt interessert . Kan jo bare sende en takk for praten melding eller noe??
Gjest KateW Skrevet 10. mars 2011 #22 Skrevet 10. mars 2011 Flink, Sophie! Jeg har pinglet ut SÅ mange ganger når det kommer til slike ting.
MissStiles Skrevet 10. mars 2011 #23 Skrevet 10. mars 2011 Jeg er fortsatt interessert . Kan jo bare sende en takk for praten melding eller noe?? JAAAA! Det synes jeg du skal gjøre. Takk for praten! og ønsk han en fin dag!
Sophie-Ann Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #24 Skrevet 10. mars 2011 Ok, da sender jeg en melding!!! den som intet våger, intet vinner!! hehe
MissStiles Skrevet 10. mars 2011 #25 Skrevet 10. mars 2011 Ok, da sender jeg en melding!!! den som intet våger, intet vinner!! hehe You go, girl!!
Dolly-Betty Skrevet 10. mars 2011 #26 Skrevet 10. mars 2011 Håper det ordner seg og at han er verdt det! Ikke greit hvis det er en type som vil holde på med mange samtidig. Det finne mange slike menn... 1
Gjest tronder Skrevet 10. mars 2011 #27 Skrevet 10. mars 2011 Håper det ordner seg og at han er verdt det! Ikke greit hvis det er en type som vil holde på med mange samtidig. Det finne mange slike menn... Hey, vær nå litt medmennesklig her da! Han har faktisk sakt at han har/hadde noe på gang med ei, de som ønsker seg flere på en gang holder ofte slikt skjult, eller sier de ønsker å kunne date flere. Ser ikke at det har kommet fram.. Stå på TS! Det her går supert, får du ikke han, så har han kanskje en hyggelig kjenning han introduserer deg for en gang i framtiden?
Dolly-Betty Skrevet 10. mars 2011 #28 Skrevet 10. mars 2011 Hey, vær nå litt medmennesklig her da! Han har faktisk sakt at han har/hadde noe på gang med ei, de som ønsker seg flere på en gang holder ofte slikt skjult, eller sier de ønsker å kunne date flere. Ser ikke at det har kommet fram.. Stå på TS! Det her går supert, får du ikke han, så har han kanskje en hyggelig kjenning han introduserer deg for en gang i framtiden? Eller så er han redd for å binde seg... Men for all del, man må jo prøve Må bare ikke bli skuffet hvis det ikke går rett vei...
Sophie-Ann Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #29 Skrevet 10. mars 2011 Melding er sendt, så får vi se om det kommer noe svar. Skal holde dere oppdatert
Sophie-Ann Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #31 Skrevet 10. mars 2011 Hehe, det har han nok . Skal se hva jeg kan finne til deg :gjeiper:
Gjest made4u Skrevet 10. mars 2011 #32 Skrevet 10. mars 2011 Var bra gjort overfor hun han dater det å være ærlig overfor deg. Når det er sagt så ikke ta det at han meddelte deg dette som et kompliment eller en avvisning, da det er det ikke, for i så fall hadde han ikke flørtet med deg og vist deg interesse. Tenk bare slik, at hun var før deg, og at han er rettferdig overfor dere begge to. De er nok ikke sammen enda, i og med at dem bare dater og ikke er kjærester. Ergo er han bare utforskende til henne, og det kan jo vise seg å ikke ende i noe... I så fall må du ikke la sjansen gå fra deg dersom du kan kapre han i stedet for henne, er bare et kompliment til deg det i så fall. Ikke alle hannkjønn er så ærlig som det han var, du kunne raskt ha endet opp i et trekantdrama uten like med en annen. Huske på det, dersom du en gang i fremtiden skulle ende på date med han, i så fall mener han noe med å møte deg.
Gjest Katten. Skrevet 11. mars 2011 #33 Skrevet 11. mars 2011 Hehe, mekaniker. Her hadde jeg skitne scenarioer i hodet mitt :D
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #34 Skrevet 11. mars 2011 "Takk for praten-melding", hæ? Skal man holde på sånn må man jo sende "takk for takk-for-praten-melding" og takk for takk for takk for praten melding, også har man det gående
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #35 Skrevet 11. mars 2011 "Takk for praten-melding", hæ? Skal man holde på sånn må man jo sende "takk for takk-for-praten-melding" og takk for takk for takk for praten melding, også har man det gående Jeg tror nok det var mer en "unnskyldning" for å ta kontakt enn det var et faktisk behov for å takke for praten.
Crash Skrevet 11. mars 2011 #36 Skrevet 11. mars 2011 Jeg tror nok det var mer en "unnskyldning" for å ta kontakt enn det var et faktisk behov for å takke for praten. Totalt gjennomsiktig "unnskyldning" isåfall. Jeg hadde blitt irritert hvis jeg hadde fått en sånn melding, selv om jeg likte han i utgangspunktet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå