Sophie-Ann Skrevet 6. mars 2011 #1 Skrevet 6. mars 2011 Jeg hadde bilen min på verksted i forrige uke, og han som fikset den var så hyggelig og ganske lekker . Vi hadde en kjempe god tone og det var mye flørting når jeg hentet bilen igjen. Skal jeg sende ham en melding eller?? Trenger et spark i ræven her nå folkens 1
Sunniva81 Skrevet 6. mars 2011 #2 Skrevet 6. mars 2011 Kjenner du han da eller? Hvordan har du nr hans?
Steinar40 Skrevet 6. mars 2011 #4 Skrevet 6. mars 2011 (endret) Hadde han på seg giftering? Men en bilmekaniker tar nok den av seg når han jobber uansett. Endret 6. mars 2011 av Steinar40
Sophie-Ann Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2011 Ups, glemte å skrive at han kjenner en kompis av meg og at denne kompisen fortalte meg at han er singel 1
Sunniva81 Skrevet 6. mars 2011 #6 Skrevet 6. mars 2011 J, men da blir det noe annet. Da syns jeg du skal sende en melding
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #7 Skrevet 6. mars 2011 Send en melding, du har ingenting å tape! *Spark i ræva* 2
Antlers Skrevet 6. mars 2011 #9 Skrevet 6. mars 2011 Bare se etter om han er møkkete på alle fingrene først. Er han ren på èn finger har han dame Synes du skal ta kontakt, jeg. Den som intet våger intet vinner, osv.
Sophie-Ann Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2011 Vi er begge mellom 30 og 40. Han er noen år eldre enn meg. Da sender jeg en melding senere!
Sophie-Ann Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2011 Da har jeg sendt ham en melding på FB. Han står oppført med flere mobil nr i telefonkatalogen, så jeg turde ikke sende på tlf, i tilfellet meldingen havnet i feile hender. Huff, har sommerfugler i magen her nå, hehe 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #12 Skrevet 6. mars 2011 Da har jeg sendt ham en melding på FB. Han står oppført med flere mobil nr i telefonkatalogen, så jeg turde ikke sende på tlf, i tilfellet meldingen havnet i feile hender. Huff, har sommerfugler i magen her nå, hehe Thumbs up! Håper du får et positivt svar.
Sunniva81 Skrevet 6. mars 2011 #13 Skrevet 6. mars 2011 Da har jeg sendt ham en melding på FB. Han står oppført med flere mobil nr i telefonkatalogen, så jeg turde ikke sende på tlf, i tilfellet meldingen havnet i feile hender. Huff, har sommerfugler i magen her nå, hehe Så bra! Håper du får positiv respons.
Sophie-Ann Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #14 Skrevet 6. mars 2011 Da har jeg fått svar. Han skrev følgende: Det hadde vært kjempe koselig å tatt en øl med en så smilende og pen jente som deg, men jeg er litt på dating med en jente for tiden, "stort smilefjes". Da skrev jeg tilbake: Setter pris på at du er ærlig, lykke til videre :-) Klem. Fikk da tilbake: Kan ikke holde dere pene jenter for narr :-))))). Så ble det litt meldinger frem og tilbake. Vel, da har jeg gjort det jeg kan, så da er det bare å riste dette av seg og gå videre. Mange fisk i sjøem 2
Antlers Skrevet 6. mars 2011 #15 Skrevet 6. mars 2011 Nå slipper du ihvertfall å lure på om det kunne blitt noe. Så bra at han var ærlig om den andre jenta, men allikevel svarte såpass hyggelig
Spekulur Skrevet 6. mars 2011 #16 Skrevet 6. mars 2011 Modig gjort av deg, og tøffe jenter liker vi. Ordner seg ikke hver gang, men vi er hele stimer som svømmer rundt i sjøen. 1
Sophie-Ann Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #17 Skrevet 6. mars 2011 Hehe, skulle gjerne møtt på en sånn stim
Spekulur Skrevet 6. mars 2011 #18 Skrevet 6. mars 2011 Hehe, skulle gjerne møtt på en sånn stim Det er ikke vanskelig. Flørt, flørt, flørt... Men vær forberedt på at det er en stim. Og det er jo ikke alle i stimen du liker like godt.
Sophie-Ann Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #19 Skrevet 10. mars 2011 (endret) En liten oppdatering . Vi har en felles bekjent på FB, og bilmekanikeren kommenterte en kommentar fra meg og vi endte opp med å sitte prate på FB til 12 i går kveld på FB. Så jeg regner med at han ikke har glemt meg helt, hehe. Burde jeg sende en melding hvor jeg takker for praten?? Eller skal jeg se om han tar kontakt igjen?? Endret 10. mars 2011 av Sophie-Ann
Spekulur Skrevet 10. mars 2011 #20 Skrevet 10. mars 2011 En liten oppdatering . Vi har en felles bekjent på FB, og bilmekanikeren kommenterte en kommentar fra meg og vi endte opp med å sitte prate på FB til 12 i går kveld på FB. Så jeg regner med at han ikke har glemt meg helt, hehe. Burde jeg sende en melding hvor jeg takker for praten?? Eller skal jeg se om han tar kontakt igjen?? Vanskelig å si. Er du fortsatt interessert i ham? Hvis ikke, burde du ikke ta kontakt. Han er jo på datern med en annen. Hvis du er interessert kan du jo sende noe helt uskyldig som feks takk for praten. Noe mer enn det kan jo oppfattes som klengete, og det er usexy. Jeg ville latt være å sende melding. Er hun (i mitt tilfelle) interessert tar hun kontakt, er hun ikke lar hun være. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå