Baby Skrevet 28. oktober 2003 #1 Skrevet 28. oktober 2003 Pleier ikke Frontpage å følge med når man kjøper Windows? Finnes det evt. noen steder man kan laste det ned gratis? Finner det ikke på den nye PCen min!! :klø:
Gjest Lea Skrevet 28. oktober 2003 #2 Skrevet 28. oktober 2003 Tidligere fulgte FrontPage Express med, men sånn er det ikke lenger. MS FrontPage er en del av Office-pakken og er nok ikke gratis.
Baby Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2003 Men jeg har jo Office-pakka også?! Den følger jo også med når du kjøper ny PC gjør den ikke?
punkyB Skrevet 28. oktober 2003 #4 Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har fått med en 30 dagers prøveversjon av frontpage - kanskje du også har det?
Gjest Lea Skrevet 28. oktober 2003 #5 Skrevet 28. oktober 2003 Men jeg har jo Office-pakka også?! Den følger jo også med når du kjøper ny PC gjør den ikke? Jeg har aldri kjøpt (eller solgt) en PC der Officepakke følger med. Noen ganger får man med Word eller Works. Og det er mulig at enkelte PCer selger MED Office også. Men vanlig er det ikke. Hvilke programmer er det i Officepakka di da?
Baby Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2003 Hvilke programmer er det i Officepakka di da? Godt spørsmål Lea! :oops: Tror jeg må kikke litt mer på det i morra. Er så vant med PCene fra Høyskolen, der er jo alt. Hva følger med i Office-pakka egentlig? Og hva koster den i så fall?
Gjest Lea Skrevet 28. oktober 2003 #7 Skrevet 28. oktober 2003 Det finnes flere Office-pakker. Tror at Word og Excell er standard. Jeg har Office 2000 Professional og har Word, Excell, Access, Frontpage, PhotoDraw, Publisher og Outlook. Vet ikke prisen, men er du student, så tror jeg at du får kjøpt den ganske rimelig (eller er det bare operativsystemene som er sånn?). Du får også kjøpt programmene løst. Men jeg ville ikke kjøpt en slik pakke BARE pga Frontpage. Da hadde jeg heller kjøpt et bedre program (Dreamweaver f.eks)
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #8 Skrevet 29. oktober 2003 Frontpage finnes bare i professional-pakka. En standard office-pakke har word, excel, powerpoint, internettexplorer og outlook så vidt jeg husker. Tidligere solgte de studentlisenser på elkjøp, men vet ikke om de fremdeles gjør det (og du måtte kjøpe der og få tilsendt programvaren i posten ca 2 uker etter). En studentpakke kostet tidligere i underkant av 1000 kr om jeg husker rett. (Men du kjenner kanskje noen som er villige til å låne ut sin...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå