Gå til innhold

Aldri fått orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får jeg aldri orgasme? Har hatt sex med flere personer. Men nå har jeg hatt det med kjæresten min sikkert 30 ganger, og ikke fått det da heller. Er avslappet med han. Blir veldig kåt også, men får aldri orgasme. Heller ikke med meg selv. Hva er galt med meg?

Hilsen skuffet jente 20

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det hormonprevensjon i bildet? Det kan gjøre det vanskelig for mange.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe hormonprevensjon.

Skrevet

Kondolerer.

...men tenker du mye på dette da? Jo mer du tenker på det, jo vanskeligere kan det bli. Og det er mulig du tenker på det i underbevistheten, slik at det på en måte ligger å ulmer, uten at du helt er klar over det. Jeg hadde det slik selv, men så ga jeg opp, og vips, der var den ;)

Gjest Katten.
Skrevet

Aldri tenk på selve orgasmen. Vil tro det er en del underbevisste hindre som må brytes gjennom før du klarer å oppnå en orgasme.

Tenk på alt som skjer: følelsen av kroppen hans inntil din, lukten, synet av hvordan musklene hans jobber, lydene, fokuser på hvor deilig det er - men aldri på at du skal komme.

Klarer du ikke det etter enda en måned, ville jeg kjørt på med en time hos gynekologen, for å stadfeste at det ikke er noe fysisk galt med deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke tenkt særlig på det egentlig før nå. Typen maser ikke om det heller akkurat. Men begynner nå å bli redd om det er noe galt med meg. Hørt at orgasmen er det beste som finns, så vil oppleve den jeg og.

Gjest Sommertid
Skrevet (endret)

Får du orgasme alene? Hvis ikke så vil jeg anbefale at du prøver å utforske korppen din alene først for å få orgasme, når du er komfortabel med det så kan du forklare partneren din hvordan du liker det og vise han hva du trenger for å få orgasme :)

Endret av Trampe
AnonymBruker
Skrevet

Får ikke alene heller. Men alene har jeg ikke så stort utbytte av. Det er ikke så godt liksom, kjenner ikke så mye da. Med med en partner som tar på meg nedentil, eller med samleie, så er det godt, men noen orgasme kommer aldri.

AnonymBruker
Skrevet

Det er neppe noe som helst galt med deg, rent fysisk. Du har nok bare ikke lært kroppen din å kjenne enda. :) At typen din ikke maser om det betyr vel enten at han ikke bryr seg fordi han får jo sitt uansett, eller fordi han er like uerfaren som du er.

Veldig mange kvinner, inklusiv meg selv, får ikke orgasme ved vanlig samleie men ved stimulering av klitoris. Du kan prøve deg frem på egen hånd, og da mener jeg egen HÅND (fingre) og du og kjæresten din kan prøve dere frem sammen.

Jeg vil ikke gå inn på teknikker, det kan du sikkert finne på nettet. Men klitoris er nøkkelen til at du kan få like mye nytelse ut av leken i sengehalmen som kjæresten din. Og er han verdt å samle på så går han også inn med liv og sjel for at du skal få det ultimate ut av elskoven.

Lykke til og god fornøyelse. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for fint svar:)

Du sier jeg skal prøve selv, men jeg kjenner ikke særlig når jeg tar på meg selv. Skal jeg da bare gjøre det uansett, selv om jeg ikke kjenner noe, så kanskje jeg kjenner noe til slutt?

Kjæresten nevner det noen ganger, og spør når vi holder på om det er lenge til jeg kommer. Men jeg kommer aldri uansett. Han tror han ikke er bra nok i senga siden jeg aldri kommer, men jeg sier jeg elsker det han gjør uansett

AnonymBruker
Skrevet

Takk for fint svar:)

Du sier jeg skal prøve selv, men jeg kjenner ikke særlig når jeg tar på meg selv. Skal jeg da bare gjøre det uansett, selv om jeg ikke kjenner noe, så kanskje jeg kjenner noe til slutt?

Kjæresten nevner det noen ganger, og spør når vi holder på om det er lenge til jeg kommer. Men jeg kommer aldri uansett. Han tror han ikke er bra nok i senga siden jeg aldri kommer, men jeg sier jeg elsker det han gjør uansett

Hei,

Jente i begynnelsen av 30 åra her, som først nå egentlig begynner å finne ut av dette med orgasme. Det er et studium i å fokusere på seg selv, hvilket sikkert er årsaken til at huleboermannen her er i mot den. Jeg var i begynnelsen altfor opptatt av gutten jeg hadde sex med, til å egentlig kjenne etter selv (men jeg lover - gutta digger det når vi digger de, så det er en vinn-vinn situasjon ;)).

Jeg synes forsåvidt ikke det er noe vits i at du skal ta på deg selv hvis ikke du kjenner noe. Men - det hender vel at du blir kåt utenat du er sammen med kjæresten din? Jeg anbefaler at du går til anskaffelse av en vibrator. Den hjelper deg å bli kjent med klitorisen din og hvordan den fungerer. Det finnes varianter du kan bruke med kjæresten din og. Lykke til! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller aldri fått orgasme verken alene eller med meg selv. så om det er noe feil med deg, så er du hvertfall ikke alene..

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for utenomsnakk.

Trampe -mod-

Endret av Trampe
AnonymBruker
Skrevet

..Har du prøvd å ta på klitoris? Det pleier å funke. De færreste får orgasme bare av selve pulinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...