Gå til innhold

Jeg er ikke normal

Fremhevede innlegg

Gjest Valiant
Skrevet

Jeg ble rørt da Johaug vant...Nei på tide at jeg går og frivillig legger meg inn på et mentaltsykehus hvor jeg hører hjemme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg ikke normal hvis jeg ikke vet hvem Johaug er?

Skrevet (endret)

Da, Valiant er vi mange mange som er unormale. Eller nei, vi er ytterst normale.

Jeg så på og jeg var i hundre. Jeg hoppet opp og ned i stolen med gåsehud og tårer i øynene.

Og jeg er ikke engang særlig sportsinteressert. Maken til løp. Hun fòr jo som en kule oppover, nedover og bortover, i mil etter mil etter miiil. Og bare 22 år.

Helt fantastisk! Vår nye heltinne, sammen med Marit Bjørgen selvfølgelig. :hoppe:

Endret av pantertante
  • Liker 2
Gjest Valiant
Skrevet

Er jeg ikke normal hvis jeg ikke vet hvem Johaug er?

Vist du har sett på nyhetene i dag og hvem som vant 30 km i Ski VM så burde du ihvertfall ha fått navnet med deg.

Skrevet

Chiyo er unnskyldt, hun bor i England for tiden. :)

Gjest Valiant
Skrevet

Chiyo er unnskyldt, hun bor i England for tiden. :)

ah da så er det forstålige

men om hun har sett på norske nettaviser så burde hun uansett ha fått det med seg.

Skrevet (endret)

Jeg så at det var noe om Ski VM, men jeg skippet det og leste om kjendiser i stede. :gjeiper:

Opsie! :fnise:

Jeg mener vi vinner alltid noe uansett. Det er ikke akkurat noe nytt. ;)

Endret av Chiyo
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener vi vinner alltid noe uansett. Det er ikke akkurat noe nytt. ;)

Forsåvidt. Men hun stakk som en duracellkanin fra de som vanligvis vinner. Det er nytt.

• Liker 2
Skrevet

Snart er VM over. Hurra noe så inni helvete. :klovn:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forsåvidt. Men hun stakk som en duracellkanin fra de som vanligvis vinner. Det er nytt.

Det er det overhodet ikke. Mühlegg har gjort det samme. Et par russere har gjort det samme. Massevis av kinadamer har gjort det samme. Hvert år ser vi noen sykkelryttere gjøre det samme.

Skrevet

Virkelig! Så bra! :strix::skya:

Pleier ikke å se på ski, bare juble når de vinner. Men nå når jeg ikke har muligheten har jeg faktisk litt lyst å se på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...