Gå til innhold

Hva slags peson er du?


Mokkaa

Anbefalte innlegg

Hva er din personlighet satt sammen av? Er du stolt av den eller synes du du har dårlige egenskaper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm... liker jo å tro at jeg er en posetiv person,utadvent og stort sett blid...det er slik mine venner beskriver meg. Min mann vil kanskje legge på humørsyk...det er jo hjemme de dårligere sidene kommer frem...desverre!! Tror jeg hadde kommet godt overens om jeg møtte meg selv jeg, mest for jeg er ganske uhøytydelig og nyskjerrig på andre. Mulig jeg hadde blitt lei etter en stund også,for skravla kan gå varm,og det kan jo bli travelt i lengden...takk for påminnelsen,tror alle har noe å jobbe med ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv

Omgjengelig

Omtenksom

Snill

Humor

Rimelig sikker jeg hadde likt meg selv. Mange som nevner punktene ovenfor om nmeg, så tydeligvis ikke bare jeg som tror godt om meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange sider, jeg er sammensatt person, og det selvsagt sider jeg er mer stolt av enn andre. Jeg er sjenert og dårlig til å takle kritikk (ikke profesjonelt, men personlig), både positiv og negativ. Jeg kunne hatt bedre selvtillit, samtidig som jeg på mange områder ikke er redd for å være meg selv. Jeg kan holde tale for 500 mennesker og samtidig hate å snakke i telefonen eller få kontakt med gutter (den gang jeg var singel og på jakt etter kjæreste). Det er ikke ofte folk ser meg sint, samtidig kan jeg fare opp med et voldsomt sinne, men er like blid igjen etter 10 minutter. Jeg klarer ikke å være langsint, noe som til tider hater fordi jeg egentlig være sint (skjønn det den som kan). Jeg er et følelsesmenneske av en annen verden, og det er jeg ikke alltid like stolt av. Jeg føler veldig mye og veldig sterkt, jeg kan bli enormt glad og kjempeforbanna, samtidig tror jeg egentlig er en ganske snill person. Det jeg liker best med meg selv er at jeg er ganske omsorgsfull og jeg engasjerer meg for andre, men jeg misliker at jeg er så følsom som jeg er, spesielt fordi det kan komme plutselig og sette meg helt ut. Jeg har dog, etter mange års mobbing, lært meg å skjule følelsene, og mange er overrasket at jeg bli både sint og så lei meg.

Jeg er en litt vanskelig person å komme helt inn på, jeg stoler ikke lett på mennesker. Jeg kan bli sjalu ganske lett hvis jeg føler det er grunn til det, og det er faktisk ikke noe jeg skammer meg over. Det er hvordan man takler det som teller.

Jeg er med andre ord et menneske på godt og vondt. Jeg har sider jeg ikke liker ved meg selv, og sider jeg liker meget godt. Og det gjør jo meg til nettopp meg, så jeg er i grunn glad for det. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en blanding av søtt og surt. Men jeg er en omtenksom og kjærlig person med de som betyr mest for meg. Omgjengelig og imøtekommende. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Applecore

Snill

Temperamentsfull

Omtenksom

Sans for humor

Humørsyk

Hissig

Nysgjerrig

Kreativ

Smart

Brå

Ironisk

Litt kald og distansiert

Ustabil

Er nok en litt "vanskelig" person, men samtidig er jeg snill og vil folk vel.

Jeg tror jeg hadde gått ganske godt overens med meg selv, men det hadde nok blitt et ganske intenst og slitsomt vennskap.

Jeg blir jo allerede sprø av å være alene med tankene mine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ondskap ren ondskap

Phø, tror du er et får i ulveklær jeg ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ikke vært min egen verste fiende, for å si det sånn

Venner med meg selv? Jeg hvorfor ikke, jeg har jo en del rare interesser og hobbyer, så det hadde vært gøy med 1 til som rir på samme hobby-horse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerridwen

Følsom (ekstremt)

Snill

Energisk

Kynisk

Ansvarsfull

Sympatisk

Jordnær

Utadvendt

Organisert

Entusiastisk

Åndeleg

Sjefete

Humørsjuk

Temperamentsfull

Er ganske fornøgd med kven eg blei til slutt. Kan være ein skikkeleg "pain in the ass", men eg er snill og sympatisk, og gjer mitt beste for å være ein god person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper jeg hadde møtt meg selv som kvinne mot kvinne, ellers hadde jeg trodd jeg selv var en luremus... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant

Phø, tror du er et får i ulveklær jeg ;)

Vel kanskje det

jeg er vel egentlig grei nok som person.

Endret av Valiant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel kanskje det

jeg er vel egentlig grei nok som person.

Ja, det tror jeg du er! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lacus

Ved første inntrykk kan jeg virke som en kjedelig, rolig, sjenert og noe sær person, men når folk klarer/tar seg tid til å bli kjent med meg så er jeg omsorgsfull, snill og en veldig god venn.

Sær er jeg fortsatt da, men det blir på en positiv måte når folk kjenner meg,

Jeg har vanskelig for å komme i kontakt med nye mennesker. jeg er skeptisk til hva mennesker vil med meg og holder meg på avstand lenge og bruker alt for lang tid til å bli trygg på dem. Derfor har jeg veldig få venner.

Jeg hadde sikkert ikke likt meg selv om jeg ikke hadde kjent meg nettopp pga at jeg er skeptisk til mennesker. Hadde jeg møtt en som meg som var like tilbakeholden så hadde vi ikke kommet over ens.

Dette ble utrolig dårlig forklart :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitelines

Høh, bestevenninna mi pleier å si at jeg har 6 forskjellige personligheter. Hun har karakterisert og navngitt dem til og med. Sært. Kanskje jeg er sær? Slik vil jeg hvertfall beskrive meg selv:

Drømmende, funderende og tenkende

Ubesluttsom

Kan oppfattes som kald og overlegen - men er bare sjenert

Sprø, lattermild, hyper og tullete - de som kjenner meg

Høydlydt og lavmælt - nesten aldri midt i mellom

Nedstemt og usikker - dårlige dager

Alene-type som å ha tid for meg selv til å holde på med kreative hobbyer

Og nei. Jeg kunne aldri i verden blitt venn med meg selv. Jeg blir sliten og irriterer meg over meg selv nok som det er, skulle jeg komme over noen med liknende personlighet hadde jeg skygget banen. For komplisert. Også har jeg masse forskjellige lattertyper som jeg er flau over - impulsive, høylydte og fjollete. Hah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caylee

Det positive med meg er at jeg er omsorgsfull, snill, bryr meg om andre. Ser jeg noen som er lei seg eller et utenfor blir jeg lei meg inni meg. Jeg liker ikke at andre har det vondt. Jeg er ikke slem mot andre, jeg sier aldri negative ting om andre rett ut hvis de ikke har gjort meg noe.

Det negative med meg er at hvis noen gjør meg fly forbanna (da skal man ha vært veldig slem) så sier jeg masse stygt til dem rett ut. Da kommer min onde side fram, så å krangle med meg er ikke smart. Jeg angrer selvfølgelig på det jeg har sagt etterpå, men i sitasjonen klarer jeg ikke tenke.

Og jeg er veldig følsom. Sier noen noe negativt til meg tar jeg det veldig ille..

Endret av Caylee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Av personlige egenskaper så er jeg morsom å være med, god til å høre på problemer, er ikke dømmende fordi jeg selv har vært gjennom mye, kan dog være kritiserende viss det er noe jeg er sterkt imot eller om jeg er i veldig dårlig humør.

Kunne vært min egen bestevenn eller min verste fiende. Tror kanskje det hadde blitt mye klaging om jeg hadde møtt meg selv da :P Men også veldig mye latter og morro :)

Synes selv jeg har flere positive sider enn negative så er egentlig ganske fornøyd med meg selv :) Selvbildet kunne vært bedre men det jobber jeg med

Endret av Nessy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg har gode og dårlige sider som alle andre. Jeg hadde nok ikke likt meg selv, men for alt jeg vet, kanskje jeg hadde det. Det jeg misliker mest med meg selv er usikkerheten og mistilliten jeg har til mennesker som kommer under huden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stille og rolig, selv om jeg kan bli veldig hyper hvis jeg gjør noe som engasjerer meg eller er sammen med folk som jeg vil være sammen med.

praktisk og lur, prøver å se løsninger i stedet for utfordring. allikevel kan jeg være veldig pessimistisk.

snill og grei, prøver å gi alle en sjanse hos meg.

dessverre er jeg sjenert, til tider veldig lat og hvis jeg først misliker noen/noe, har jeg vanskelig for å gi de/det nye sjanser. jeg er også veldig utålmodig, og vil gjerne ha ting gjort på "min" måte.

jeg er kanskje også bittelitt rar av og til, særlig når jeg blir nervøs. jeg gjør ofte ting som jeg etter noen sekunder ikke forstår hvorfor jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken person eg er kommer egentlig ann på hvilket humør eg er i :P. Om morgenen så er eg gretten og lite sosial av meg xD. Når eg er glad så er eg utadvendt og mer snakkesalig :).

Eg hadde elsket å møtt meg selv :P med unntakt av noen situasjoner. I en diskusjon som blir usakelig, når eg oppfører meg som en dårlig vinner, eg hadde ikkje fått noe ut av å møte meg selv i dårlig humør, osv. Det eg hadde sett mest pris på tror eg hadde vært en skikkelig samtale partner og sær humor xD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...