HopelessFear Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Jeg vet jeg får for lite kalorier i meg løpet av en dag med normal kost. (Spiser kun middag og frokost, greier ikke noe mer.) Så de ligger vel rundt 400-600 hver dag. Jeg lurer på om jeg burde spise godt for å få det på et anbefalt daglig inntak, eller er det bare dumt?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Godteri er ikke så smart bare for å få opp kaloriene. Hva med et glass melk/juice, en neve nøtter o.l?
HopelessFear Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2011 Godteri er ikke så smart bare for å få opp kaloriene. Hva med et glass melk/juice, en neve nøtter o.l? Jeg kan ikke drikke melk. Og det frister rett og slett ikke med noe annet.
Gjest Silvermist Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Hmm. Du kan ikke bestemme deg for å spise et ekstra måltid om dagen, selv om det ikke frister da? Ta det ekstra måltidet som en oppgave, det er jo en del ting her i livet vi er nødt å gjøre, selv om vi ikke nødvendigvis har lyst.
Tears.of.the.Sun Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Jeg vil si at det er bedre å spise 300 kcal ekstra i from av godis, enn å leve på et kosthold med bare 600 kcal dagen, for det er faktisk veldig farlig! Selvfølgelig skal man aldri si til noen at de bør innta en ekstra pose godis eller en sjokolade om dagen, men hvis det er så ekstremt så syns jeg faktisk at det er bedre enn å sulte seg. Det er uansett mange mennesker som spiser godis, sjokolade og potetgull hver dag uansett.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Kjøp ekstra shaker på apoteket som inneholder kalorier.
HopelessFear Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2011 Hmm. Du kan ikke bestemme deg for å spise et ekstra måltid om dagen, selv om det ikke frister da? Ta det ekstra måltidet som en oppgave, det er jo en del ting her i livet vi er nødt å gjøre, selv om vi ikke nødvendigvis har lyst. Spiser jeg mye ender jeg med å kaste opp, jeg aner ikke hvorfor, men magen slår seg helt vrang. Prøver å spise noe i mellom måltidene, men jeg har rett og slett ikke noe matlyst. Og prøver jeg å trykke i meg mat, så ender det med oppkast.
Gjest Silvermist Skrevet 5. mars 2011 #8 Skrevet 5. mars 2011 Spiser jeg mye ender jeg med å kaste opp, jeg aner ikke hvorfor, men magen slår seg helt vrang. Prøver å spise noe i mellom måltidene, men jeg har rett og slett ikke noe matlyst. Og prøver jeg å trykke i meg mat, så ender det med oppkast. Har du vært hos en lege for å finne ut hvorfor du har det sånn?
HopelessFear Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2011 Har du vært hos en lege for å finne ut hvorfor du har det sånn? Har vært til lege ja. Han sa det bare var noe gærnt med hormonene, uten å ha undersøkt noe i det hele tatt.
Gjest Silvermist Skrevet 5. mars 2011 #10 Skrevet 5. mars 2011 Har vært til lege ja. Han sa det bare var noe gærnt med hormonene, uten å ha undersøkt noe i det hele tatt. Da ville jeg gått til en annen lege, det svaret hørtes alt for lettvint ut. Dersom du ikke klarer å spise må du jo få hjelp til å fikse problemet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå