AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 De siste dagene har det gått mot vår her i Trondheim. Det har regnet, men det viktigste var jo at snøen og isen forsvant, og at vi kunne gå på asfalt igjen!! Men så våknet jeg i dag og tittet ut av vinduet, og tror dere ikke at det har snødd som bare søren?? Og i hele dag har det vært snøstorm og elendighet. Kan det ikke snart bli vår og happy times?? Jeg er sur!! jah, godt å få det ut
Sunniva81 Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 HELT enig! Endelig gikk det litt mer mot vår og bar asfalt. Åsså kommer all den snøen igjen. Men, det er ikke mye vi får gjort med det dessverre. Bare glede oss på at det forhåpentligvis slutter snart, sola titter frem igjen, gradene stiger og fuglene kvittrer igjen. Våren kommer snart uansett
Gjest Uglefot Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Jeg derimot,jeg fryyyyyder meg! Mohahahaha. Mars er en lunefull måned,det bør folk begynne å skjønne. Folk konstanterte vårvær for over en mnd siden på FB. Vintern blir ekstra lang når folk tror våren kommer i februar/mars.. 1
Gjest Emera Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 (endret) Jeg derimot,jeg fryyyyyder meg! Mohahahaha. Mars er en lunefull måned,det bør folk begynne å skjønne. Vi skjønner det, vi bare liker det ikke. :gjeiper: Endret 5. mars 2011 av Emera
Sunniva81 Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Jeg derimot,jeg fryyyyyder meg! Mohahahaha. Mars er en lunefull måned,det bør folk begynne å skjønne. Folk konstanterte vårvær for over en mnd siden på FB. Vintern blir ekstra lang når folk tror våren kommer i februar/mars.. Skjønner det Var bare så deilig å kjenne på vårfølelsen. Våren kommer da tilslutt uansett den.
Jill Skrevet 5. mars 2011 #7 Skrevet 5. mars 2011 De siste dagene har det gått mot vår her i Trondheim. Det har regnet, men det viktigste var jo at snøen og isen forsvant, og at vi kunne gå på asfalt igjen!! Men så våknet jeg i dag og tittet ut av vinduet, og tror dere ikke at det har snødd som bare søren?? Og i hele dag har det vært snøstorm og elendighet. Kan det ikke snart bli vår og happy times?? Jeg er sur!! jah, godt å få det ut Er sååå enig!! Det bør regne vekk i løpet av de neste dagene. Hvis det blir til is igjen blir jeg pottesur! :gjeiper:
HedvigR Skrevet 5. mars 2011 #8 Skrevet 5. mars 2011 Enig! Og nå fryser det vel til is til neste dag, så faller jeg og slår meg igjen Er ikke strødd på veien til skolen.. For to dager siden falt jeg og slo hodet og nakken så hardt at jeg ikke kunne bevege det neste dagen
Hinata Skrevet 5. mars 2011 #9 Skrevet 5. mars 2011 I følge yr.no blir det fem grader og regn på mandag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå