Gjest Primare Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Overskriften sier seg selv. Selv har jeg hatt sex på en fjelltopp, i badebasseng på ferie med masse folk rundt (ingen så vel hva som skjedde under vannkanten), like ved en tursti.
Stinkerbell Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 På et svaberg på stranden mens kjærestens kompis tok seg en dukkert.
Gjest SnakeOil Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Heh, tok en jente jeg var sammen med bakfra midt i en skolegård en veldig sen (og lys) sommernatt for noen år siden, ikke spesielt vanskelig å bli oppdaget akkurat, sinnsykt spennende. Og to-tre meter fra en tursti på Huk en gang, mens folk gikk forbi. Noen av de dristigste iallefall, vanskelig å rangere.
Gjest Sommertid Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 På en balkong i syden og i båten med alle dører oppe så de som kjørte forbi hadde bra innsyn hvis de hadde sett etter.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Kirkegården, oppå en steingrav (dette var i utlandet). En skog hvor det var andre folk på tur. Bilen. Do på utested. Telt på festival.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #7 Skrevet 5. mars 2011 Tror jeg får logge ut for denne..... Men svaret er: på hoppet i Vikersundbakken... (men har ikke prøvd den nye bakken da.....)
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #9 Skrevet 5. mars 2011 på ett do-avlukke....med en haug folk utforbi som fiska til seg buksa mi
Gjest Gjest dirty Skrevet 5. mars 2011 #10 Skrevet 5. mars 2011 I et basseng ved et hotell midt på lyse dagen. I middelhavet med masse mennesker rundt oss.
Gjest Katten. Skrevet 5. mars 2011 #11 Skrevet 5. mars 2011 - En del fjelltopper - En del tur-stier - En del rasteplasser - I en del biler - På et dansegulv - Toalett på utested - Toalett på restaurant - Handjob/fingring på restaurant - I butikken på jobb Tror det var de mest fancye stedene.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #12 Skrevet 5. mars 2011 På en benk i London. Hadde på meg skjørt uten noe under og satt oppå han. 1
Gjest döderlein Skrevet 5. mars 2011 #13 Skrevet 5. mars 2011 Tror jeg får logge ut for denne..... Men svaret er: på hoppet i Vikersundbakken... (men har ikke prøvd den nye bakken da.....) Good one!
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2011 #14 Skrevet 5. mars 2011 På et lensmannskontor i kontortiden med lensmannen i tjeneste (og full uniform).
Avaleona Skrevet 5. mars 2011 #15 Skrevet 5. mars 2011 I vannet på den langgrunne stranden i Alcudia, Mallorca Mmmmmm...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #16 Skrevet 5. mars 2011 på toalettet på et utested, i et tre, i bilen, på panseret , haugen bak hytta mens familien satt nede og spiste, kinosal mens de viste film
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #17 Skrevet 5. mars 2011 Logger ut for denne. Under en trapp i Vikingskipet under TG.
Gjest Sofie Skrevet 5. mars 2011 #18 Skrevet 5. mars 2011 I ett av boblebadene i badeland i Stavanger....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå