Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest SkiFan
Skrevet

Jeg må innrømme at jubelen sto i taket da Therese Johaug vant 3-mila i VM. Hun er et stjerne-eksempel på gode og sunne norske verdier (uten dop), og hun er så totalt blottet for den arrogansen man finner hos Petter Northug. Hun er alltid så blid og glad, og i tillegg er hun ei flott jente! Er det mulig å IKKE bli glad i den jenta? Man har jo lyst til å gå bort til henne og gi henne en god klem.

Heia Therese, og gratulerer med gullmedaljen! :flagg:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Valiant
Skrevet

Jeg synes det var bra at hun vant. Men og kalle henne Ski Dronning er og ta litt i synes jeg

Skrevet

Hun er herlig, og gullet var helt sykt fortjent! :hoppendeglad:

Og, ja hun kommer til å bli vår nye skidronning, dette er nok bare begynnelsen!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare Bjørgen er skidronningen i Norge.. get over it!

Gjest Gjest
Skrevet

Marit Bjørgen er VMs skidronning, men Therese Johaug kan bli framtidens norske skidronning. Hun er bare 22 år, og har jo framtiden foran seg. :flagg:

AnonymBruker
Skrevet

Felte noen tårer her de siste 200 meterne ja. Så herlig å se slik innsats og vinnerglede, og begeistring fra henne selv og publikum. Varmet i hjerterota!

Grattis, Therese :duskedame:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg må innrømme at jubelen sto i taket da Therese Johaug vant 3-mila i VM. Hun er et stjerne-eksempel på gode og sunne norske verdier (uten dop), og hun er så totalt blottet for den arrogansen man finner hos Petter Northug. Hun er alltid så blid og glad, og i tillegg er hun ei flott jente! Er det mulig å IKKE bli glad i den jenta? Man har jo lyst til å gå bort til henne og gi henne en god klem.

Heia Therese, og gratulerer med gullmedaljen! :flagg:

Løypa var laget for Therese, med ekstremt mye oppoverbakker. Hun kan bli like god som Marit med åra, men da må hun bli flinkere til å spise mat. I flatere trasèer får nemlig muskeldamer større fart.

Therese er ikke dronning nå, men hun er en vakker kronprinsesse.

Endret av I Grosny
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg må innrømme at jubelen sto i taket da Therese vant :flagg:

Herregud...jeg er så glad for at dette styret for ingenting er over - kubjeller i taklampa!

Hei og hå. Mer enkle folk skal du langt for å nå.

Gjest Valiant
Skrevet

Herregud...jeg er så glad for at dette styret for ingenting er over - kubjeller i taklampa!

Du vet at om du ikke liker det så kan du bare la være og se på

Gjest Gjest
Skrevet

Du mener altså at de av oss som lar oss rive med av strålende norske idrettsprestasjoner på TV er "enkle mennesker"?

Gjest gjest
Skrevet

Du mener altså at de av oss som lar oss rive med av strålende norske idrettsprestasjoner på TV er "enkle mennesker"?

Ja, for mennesker som blir engasjert av Jakten på kjærligheten, X-faktor og Idol er jo mye dyypere mennesker :ironi:

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Vi trenger ei ny desperat. Er så lei av å se Bjørgen på tv. Hun er overalt.

AnonymBruker
Skrevet

For meg vil Bente Skari alltid være ski dronninga

Skrevet

Når vi snakker skidronninger i langrenn må vi ikke glemme Inger Aufles, Babben Enger, Berit Mørdre og ikke minst Ingrid Wigernæs Disse brøytet vei for kommende norske stjerner

Skrevet

Norges mest imponerende kvinnelige skiløper er for meg Valborg Østberg.

Hun gikk fryktelig fort i høy alder. Hennes datter var supertalent, med la opp som junior, fortvilet over at hun aldri klarte å følge mora si. Hun holdt Norsk elitenivå når hun var 50, og i en ca slik alder ble hun nr. 3 i skarverennet, kun slått av to landslagsjenter (Ingrid Kristiansen, og ei til)

Hun har vunnet drøsevis av veteranverdensmesterskap, blant annet i orientering.

Hun har aldri fått Ekebergs ærespris. Urettferdig.

Skrevet

Må være gode gener i den familien. Barnebarnet Ingvild Flugstad Østberg er også landslagsløper.

Gjest Gjest
Skrevet

Enig med deg. Jeg sitter ofte og undrer meg over andre menneskers adferd hver gang det går slike mesterskap. Hva er det som er så til de grader interessant med å se andre vinne et skirenn egentlig?? :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...