Gjest SkiFan Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Jeg må innrømme at jubelen sto i taket da Therese Johaug vant 3-mila i VM. Hun er et stjerne-eksempel på gode og sunne norske verdier (uten dop), og hun er så totalt blottet for den arrogansen man finner hos Petter Northug. Hun er alltid så blid og glad, og i tillegg er hun ei flott jente! Er det mulig å IKKE bli glad i den jenta? Man har jo lyst til å gå bort til henne og gi henne en god klem. Heia Therese, og gratulerer med gullmedaljen! 2
Gjest Valiant Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Jeg synes det var bra at hun vant. Men og kalle henne Ski Dronning er og ta litt i synes jeg
sophiaM Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Hun er herlig, og gullet var helt sykt fortjent! Og, ja hun kommer til å bli vår nye skidronning, dette er nok bare begynnelsen! 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Bare Bjørgen er skidronningen i Norge.. get over it!
Gjest Delphina Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 (endret) Gratulerer Therese Johaug! Hu er jo litt skiprinsesse eller hur? Hu har gått sterkt og hu er jo bare 22. Bjørgen vant første individuelle seier i VM rundt samme alder.. Så, tror nok vi får en sterk utøver i Johaug. Synes forresten dette bildet var herlig: http://static.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2011/03/05/1299336713569_411.jpg Endret 5. mars 2011 av Kråkesaks 2
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Bare Bjørgen er skidronningen i Norge.. get over it! Marit Bjørgen er VMs skidronning, men Therese Johaug kan bli framtidens norske skidronning. Hun er bare 22 år, og har jo framtiden foran seg.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #7 Skrevet 5. mars 2011 Felte noen tårer her de siste 200 meterne ja. Så herlig å se slik innsats og vinnerglede, og begeistring fra henne selv og publikum. Varmet i hjerterota! Grattis, Therese 2
I Grosny Skrevet 7. mars 2011 #8 Skrevet 7. mars 2011 (endret) Jeg må innrømme at jubelen sto i taket da Therese Johaug vant 3-mila i VM. Hun er et stjerne-eksempel på gode og sunne norske verdier (uten dop), og hun er så totalt blottet for den arrogansen man finner hos Petter Northug. Hun er alltid så blid og glad, og i tillegg er hun ei flott jente! Er det mulig å IKKE bli glad i den jenta? Man har jo lyst til å gå bort til henne og gi henne en god klem. Heia Therese, og gratulerer med gullmedaljen! Løypa var laget for Therese, med ekstremt mye oppoverbakker. Hun kan bli like god som Marit med åra, men da må hun bli flinkere til å spise mat. I flatere trasèer får nemlig muskeldamer større fart. Therese er ikke dronning nå, men hun er en vakker kronprinsesse. Endret 7. mars 2011 av I Grosny
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 Jeg må innrømme at jubelen sto i taket da Therese vant Herregud...jeg er så glad for at dette styret for ingenting er over - kubjeller i taklampa! Hei og hå. Mer enkle folk skal du langt for å nå.
Gjest Valiant Skrevet 7. mars 2011 #10 Skrevet 7. mars 2011 Herregud...jeg er så glad for at dette styret for ingenting er over - kubjeller i taklampa! Hei og hå. Mer enkle folk skal du langt for å nå. Du vet at om du ikke liker det så kan du bare la være og se på
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2011 #11 Skrevet 7. mars 2011 Herregud...jeg er så glad for at dette styret for ingenting er over - kubjeller i taklampa! Hei og hå. Mer enkle folk skal du langt for å nå. Du mener altså at de av oss som lar oss rive med av strålende norske idrettsprestasjoner på TV er "enkle mennesker"?
Gjest gjest Skrevet 7. mars 2011 #12 Skrevet 7. mars 2011 Du mener altså at de av oss som lar oss rive med av strålende norske idrettsprestasjoner på TV er "enkle mennesker"? Ja, for mennesker som blir engasjert av Jakten på kjærligheten, X-faktor og Idol er jo mye dyypere mennesker 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 7. mars 2011 #13 Skrevet 7. mars 2011 Bare Bjørgen er skidronningen i Norge.. get over it! Vi trenger ei ny desperat. Er så lei av å se Bjørgen på tv. Hun er overalt.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #14 Skrevet 7. mars 2011 For meg vil Bente Skari alltid være ski dronninga
Gjest Apis Skrevet 8. mars 2011 #15 Skrevet 8. mars 2011 Når vi snakker skidronninger i langrenn må vi ikke glemme Inger Aufles, Babben Enger, Berit Mørdre og ikke minst Ingrid Wigernæs Disse brøytet vei for kommende norske stjerner
I Grosny Skrevet 8. mars 2011 #16 Skrevet 8. mars 2011 Norges mest imponerende kvinnelige skiløper er for meg Valborg Østberg. Hun gikk fryktelig fort i høy alder. Hennes datter var supertalent, med la opp som junior, fortvilet over at hun aldri klarte å følge mora si. Hun holdt Norsk elitenivå når hun var 50, og i en ca slik alder ble hun nr. 3 i skarverennet, kun slått av to landslagsjenter (Ingrid Kristiansen, og ei til) Hun har vunnet drøsevis av veteranverdensmesterskap, blant annet i orientering. Hun har aldri fått Ekebergs ærespris. Urettferdig.
Gjest Apis Skrevet 8. mars 2011 #17 Skrevet 8. mars 2011 Må være gode gener i den familien. Barnebarnet Ingvild Flugstad Østberg er også landslagsløper.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2011 #18 Skrevet 8. mars 2011 Herregud...jeg er så glad for at dette styret for ingenting er over - kubjeller i taklampa! Hei og hå. Mer enkle folk skal du langt for å nå. Enig med deg. Jeg sitter ofte og undrer meg over andre menneskers adferd hver gang det går slike mesterskap. Hva er det som er så til de grader interessant med å se andre vinne et skirenn egentlig??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå