Gå til innhold

Klokke ???


Annett

Anbefalte innlegg

Er det noen her som skal ha på seg armbåndsur??

Jeg har lurt litt på om det er upassende at bruden har på seg klokke icon_confused.gif

Trenger råd så fort som fy icon_lol.gif

For nå er det BARE 3 dager til min bryllups dag hjerter_rundt.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer ikke til å bruke klokke. Har ikke en som passer til kjole og resten av pyntingen. Dessuten skal jeg bare nyte hele dagen, uten en tanke på hvor mye tiden er... Lykke til!

Hilsen Julibrud kys_2.gif som blir lykkelig gift 13. juli 2002.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg egentlig litt "hjelpeløs" uten klokke til vanlig - kjøpte til og med en stilig og dyr Calvin Klein klokke som jeg tenkte å bruke til bryllupet, men synes allikevel det ser litt rart ut med - derfor har jeg bestemt meg for å klare meg uten. Forloveren min og min kjære får heller holde seg i nærheten med klokke. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg arvet en gullklokke etter gammletanta mi. (Hun døde for mange år siden.) Hun sa at den skulle jeg bruke den dagen når jeg giftet meg icon_smile.gif

Men den dagen er det lenge til at den kommer.!!:)

Gjør som dere føler for.icon_smile.gif

Det skal jeg også gjøre12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tenkt å ha klokke, men da jeg var hos min mor en uke før bryllupet hadde hun en fin klokke med dobbel perlerad som jeg kunne få låne. Jeg trengte jo "noe lånt" for å ha "something old, something new, something borrowed, something blue - and a penny in the shoe". icon_smile.gif

Klokken var veldig nett og pen, og ble brukt istedenfor det doble perle-armbåndet jeg hadde planer om å ha. Begge deler ble for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så heldig å få en nydelig klokke til min konfirmasjon. Den har faktisk bare lagt pent i esken sin i alle disse årene, men nå skal den ut og fram. Den er i hvitt gull, med små diamanter rundt selve klokkeskiven. Har bare ventet på den rette anledningen, og nå er den kommet.......12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke ha klokke på meg. Føler meg skikkelig hjelpeløs uten klokke, men det finnes sikkert mange jeg kan spørre om hva klokken er den dagen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, ikke klokken. Jeg trenger ikke å vite tiden den dagen + at det vil ikke se så pent ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...