genacvale Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 (endret) Ikke nok med alle skofetisjister som sender mail på skoannonser og spør etter "godt brukte sko", men man kan heller ikke være trygg når man legger ut annonse hvor man kun selger klær! For noen dager siden mottok jeg følgende henvendelse fra en gutt: "hei! er det din klær som søker etter nytt hjem? eller deg selv som søker et nytt hjem også? :D hehe men forestten er du singel? Hilsen" Da svarte jeg følgende (ganske høflig, som dere ser): "Hei. Ja det er bare klærne, hehe. Jeg er ikke singel, nei. Tror ikke finn.no er rette stedet for å bli kjent med folk, akkurat..." Med dette håpet jeg om at han skulle avslutte der, men neida. Idag fikk jeg følgende mail tilbake (ble mildt sagt sjokkert!): "oi det var dumt at du er ikke singel men vi kan ha en hemmlighet sammen at ingen skal få vite om det hvis du vil det? å ikke typen din heller ok? så hva sier du til det da? hehe nei jeg vet at finn er ikke noe sted for og blir kjent med folk men vi kan blir bedre kjent sammen hvis du ønsker deg det? men har du bilde av deg for og sende til meg?" Da rant begeret mitt over, kan man si. Hvem tror han at jeg er? Og hvem tror han at han selv er, som sender slikt til en han overhodet ikke kjenner? Jeg ble fryktelig provosert av slikt. Nå sparte jeg ikke på frekkheten, og sendte følgende mail tilbake: "Hei. Dette er jeg overhodet ikke interessert i! Jeg er meget trofast mot min samber, vi har et godt forhold, så jeg synes generelt det er avskyelig at du i det hele tatt kommer med slike "forslag". For din egen del håper jeg det hele var en spøk... Lykke til videre og ha en god helg!" Hva synes dere om slik type oppførsel? Helt kvalmt, spør du meg. Har ingen respekt for forhold, og tror damer er så lette på tråden at de går på slikt? Eller var det bare en spøk for å teste dette i praksis? Ikke vet jeg, men ubehagelig var det ihvertfall! Endret 5. mars 2011 av genacvale
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Hadde ganske enkelt ignorert en slik forespørsel i utgangspunktet. Vedkommende er tydeligvis ikke helt riktig skrudd sammmen. 8
Larsern Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Ikke nok med alle skofetisjister som sender mail på skoannonser og spør etter "godt brukte sko", men man kan heller ikke være trygg når man legger ut annonse hvor man kun selger klær! For noen dager siden mottok jeg følgende henvendelse fra en gutt: "hei! er det din klær som søker etter nytt hjem? eller deg selv som søker et nytt hjem også? :D hehe men forestten er du singel? Hilsen" Da svarte jeg følgende (ganske høflig, som dere ser): "Hei. Ja det er bare klærne, hehe. Jeg er ikke singel, nei. Tror ikke finn.no er rette stedet for å bli kjent med folk, akkurat..." Med dette håpet jeg om at han skulle avslutte der, men neida. Idag fikk jeg følgende mail tilbake (ble mildt sagt sjokkert!): "oi det var dumt at du er ikke singelTrist fjes men vi kan ha en hemmlighet sammen at ingen skal få vite om det hvis du vil det?Åpen munn å ikke typen din heller ok?Smilefjes med tunge så hva sier du til det da? hehe nei jeg vet at finn er ikke noe sted for og blir kjent med folk men vi kan blir bedre kjent sammen hvis du ønsker deg det? men har du bilde av deg for og sende til meg?" Da rant begeret mitt over, kan man si. Hvem tror han at jeg er? Og hvem tror han at han selv er, som sender slikt til en han overhodet ikke kjenner? Jeg ble fryktelig provosert av slikt. Nå sparte jeg ikke på frekkheten, og sendte følgende mail tilbake: "Hei. Dette er jeg overhodet ikke interessert i! Jeg er meget trofast mot min samber, vi har et godt forhold, så jeg synes generelt det er avskyelig at du i det hele tatt kommer med slike "forslag". For din egen del håper jeg det hele var en spøk... Lykke til videre og ha en god helg!" Hva synes dere om slik type oppførsel? Helt kvalmt, spør du meg. Har ingen respekt for forhold, og tror damer er så lette på tråden at de går på slikt? Eller var det bare en spøk for å teste dette i praksis? Ikke vet jeg, men ubehagelig var det ihvertfall! Tips: Ikke svar på andre henvendelser enn de som går direkte på salget eller kvaliteten på det du selger. 12
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 det høres ut som en tenåringsgutt det der, dårlig språk og mange smilefjes. Du var høflig nok til å svare på den første meldingen hans, ironisk nok var det sikkert da han fikk blod på tann, han fikk jo svar:) Det er mye rart der ute ja
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #5 Skrevet 5. mars 2011 Dette er VELDIG vanlig på finn.no dessverre. Ei venninne av meg solgte en masse jenteklær i strl s og xs, noen dager senere fikk hun tilsendt bilder av en mann med klærne hennes halveis på seg, det han fikk på seg, han skrev noe ala "ville bare dele gleden med deg" 4
Fluffe Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Overrasker meg overhode ikke. Folk tror de kan få seg med hvem som helst. Mennesker uten sosiale anettener er gjerne desperate også
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #7 Skrevet 5. mars 2011 Dette er VELDIG vanlig på finn.no dessverre. Ei venninne av meg solgte en masse jenteklær i strl s og xs, noen dager senere fikk hun tilsendt bilder av en mann med klærne hennes halveis på seg, det han fikk på seg, han skrev noe ala "ville bare dele gleden med deg" oh my god! hvem er disse menneskene?! 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #9 Skrevet 5. mars 2011 jeg lurer på om de ellers har vanlige jobber, eller om de sender bildene fra rommet på institusjonen 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #10 Skrevet 5. mars 2011 Jeg solgte diverse høyhælte støvletter og sko en gang, i forskjellige størrelser. Samme person ville på død og liv kjøpe alle sammen, først når de var betalt og sendt fortalte han at han skulle kose på de, og forestille seg meg i dem. Herrefred.. 2
Guriane Skrevet 5. mars 2011 #11 Skrevet 5. mars 2011 (endret) Ikke nok med alle skofetisjister som sender mail på skoannonser og spør etter "godt brukte sko", men man kan heller ikke være trygg når man legger ut annonse hvor man kun selger klær! For noen dager siden mottok jeg følgende henvendelse fra en gutt: "hei! er det din klær som søker etter nytt hjem? eller deg selv som søker et nytt hjem også? :D hehe men forestten er du singel? Hilsen" Da svarte jeg følgende (ganske høflig, som dere ser): "Hei. Ja det er bare klærne, hehe. Jeg er ikke singel, nei. Tror ikke finn.no er rette stedet for å bli kjent med folk, akkurat..." Med dette håpet jeg om at han skulle avslutte der, men neida. Idag fikk jeg følgende mail tilbake (ble mildt sagt sjokkert!): "oi det var dumt at du er ikke singel men vi kan ha en hemmlighet sammen at ingen skal få vite om det hvis du vil det? å ikke typen din heller ok? så hva sier du til det da? hehe nei jeg vet at finn er ikke noe sted for og blir kjent med folk men vi kan blir bedre kjent sammen hvis du ønsker deg det? men har du bilde av deg for og sende til meg?" Da rant begeret mitt over, kan man si. Hvem tror han at jeg er? Og hvem tror han at han selv er, som sender slikt til en han overhodet ikke kjenner? Jeg ble fryktelig provosert av slikt. Nå sparte jeg ikke på frekkheten, og sendte følgende mail tilbake: "Hei. Dette er jeg overhodet ikke interessert i! Jeg er meget trofast mot min samber, vi har et godt forhold, så jeg synes generelt det er avskyelig at du i det hele tatt kommer med slike "forslag". For din egen del håper jeg det hele var en spøk... Lykke til videre og ha en god helg!" Hva synes dere om slik type oppførsel? Helt kvalmt, spør du meg. Har ingen respekt for forhold, og tror damer er så lette på tråden at de går på slikt? Eller var det bare en spøk for å teste dette i praksis? Ikke vet jeg, men ubehagelig var det ihvertfall! Det er jo litt at noen faktisk gjør sånt. Men du gjør ikke akkurat deg selv en tjeneste ved å svare i utgangspunktet. Jeg ville ignorert alle forespørsler som ikke gikk direkte på det jeg hadde lagt ut for salg. Endret 5. mars 2011 av Guriane 2
MaH Skrevet 5. mars 2011 #12 Skrevet 5. mars 2011 Syke greier, men det enkleste er vel bare å ignorere tullingene.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #13 Skrevet 5. mars 2011 Jeg er glad jeg er mann jeg. Aldri hatt problemer med finn dått enno.
genacvale Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #14 Skrevet 6. mars 2011 Dette er VELDIG vanlig på finn.no dessverre. Ei venninne av meg solgte en masse jenteklær i strl s og xs, noen dager senere fikk hun tilsendt bilder av en mann med klærne hennes halveis på seg, det han fikk på seg, han skrev noe ala "ville bare dele gleden med deg" Såpass ja... Som regel så er det jo damer som henvender seg på slike annonser, så det bør egentlig ringe en bjelle når man blir kontaktet av en mann? Men det er jo en del damer som bruker mailadressen til mannen, selv om jeg ikke helt skjønner poenget når det ikke er vanskelig å få sin egen mailadresse. Har venninna di annonsen ute enda? Er interessert i klær i str. S og XS
Gjest Rampunge Skrevet 6. mars 2011 #15 Skrevet 6. mars 2011 Takk for tipset. Så langt har jeg registrert annonser i mitt navn, men det er alltid mannen i huset som har vært hjemme når kjøperne har kommet. Haha, fy faen, er det mulig?
Myrthel Skrevet 6. mars 2011 #17 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har også fått flere slike meldinger når jeg har annonsert støvletter. Lurer alltid når det kommer svar fra menn....Har fått spørsmål om jeg kan ta bilder av støvlettene, mens jeg har de på. Spørsmål om noen kan komme hit og se på at jeg har de på osv... Nå legger jeg alltid ut mange bilder i annonsen, fra mange forskjellige vinkler. Jeg skriver mål osv på støvlene, så det er ingen behov for å se de på meg... Blir irritert av slike spørsmål... Jeg SELGER brukte støvletter, ikke bilder av meg selv eller andre tjenester....
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #18 Skrevet 6. mars 2011 Altså, det er jo horribelt det dere forteller her, men å den andre siden så kan jeg bare ikke la være å le helt hysterisk. Jaggu noen spesielle mannfolk dere har klart å rote dere borti!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #19 Skrevet 6. mars 2011 Såpass ja... Som regel så er det jo damer som henvender seg på slike annonser, så det bør egentlig ringe en bjelle når man blir kontaktet av en mann? Men det er jo en del damer som bruker mailadressen til mannen, selv om jeg ikke helt skjønner poenget når det ikke er vanskelig å få sin egen mailadresse. Har venninna di annonsen ute enda? Er interessert i klær i str. S og XS Klærne ble kjøpt av ei dame ser du, det var bare mannen som skulle overføre pengene fra sin nettbank. For sikkerhets skyld kunne klærne sendes i hennes manns adresse også, siden hun nylig hadde flyttet til ham og blabla. Hvem skulle visst at det var en creepy gubbe hele veien Hun har en annonse liggende ute, denne http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26920217&WT.ac=my_adverts
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå