Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Si at du legger deg etter eget ønske og sover til du våkner av deg selv. Ingen vekkerklokke og ingen barn som hopper i sengen. Du sover bare til du våkner av deg selv.

Når våkner du?

Forutsetter at du ikke har vært på fest til langt på natt eller andre spesielle situasjoner.

Jeg er ikke helt sikker, men har et inntrykk av at jeg pleier å våkne litt før kl 10.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mellom 05-06. Legger meg ganske tidlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å våkne rundt kl. 9

Skrevet

I går la jeg meg klokka 2:30, i dag våknet jeg 10.

Skrevet

I åtte-ni tiden.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Våkner klokka 10. Er min indre klokke, som sier at jeg ikke er menneske før klokka 10 okke som :fnise:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg våkner som regel helt automatisk rundt 6-7 tiden. Men jeg sover alltid videre.

Gjest Mynona83
Skrevet

Mellom 11 og 13. Men i dag ble jeg vekket av naboene, så da var jeg oppe 8.30.. :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

En gang mellom 11 og 14. Er et utpreget b-menneske, så når helgen kommer har jeg mye søvn å hente inn etter å ha tvunget meg selv opp kl 7 hele uken.

Gjest Mynona83
Skrevet

En gang mellom 11 og 14. Er et utpreget b-menneske, så når helgen kommer har jeg mye søvn å hente inn etter å ha tvunget meg selv opp kl 7 hele uken.

Jeg og! Så jeg er rimelig forbannet over naboene som bråker så tidlig på morgenen. ARG! Morragretten er jeg også ja!

Skrevet

Kommer an på når jeg legger meg, og hvor sliten jeg er på forhånd. Jeg kan lett sove i 12 timer i strekk hvis jeg har sovet dårlig natten før og legger meg sent. På en annen side kan jeg godt våkne klokken seks om morgenen om jeg har lagt meg i ti-tida kvelden før.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Valiant
Skrevet (endret)

jeg våkner som regel en gang i løpe av natten rundt 4-5 men jeg sover videre og da våkner jeg som regel en gang mellom 8 og 10.

Endret av Valiant
Gjest Sommertid
Skrevet

Hvis ingen vekker meg så kan jeg glatt sove til 14-15.00 samme hvor tidlig jeg legger meg dagen før. Jeg har et utrolig stort behov for søvn og kan ofte sove 14-15 timer i strekk hvis jeg får muligheten til det.

• Liker 1
Gjest youlookslashy
Skrevet

sover lett 10-12 timer i fleng.

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg legger meg når jeg blir trøtt, våkner jeg rundt seks/syv, og da står jeg opp med en gang. Ligger ikke i senga for å forsøke å sove videre.

AnonymBruker
Skrevet

etter 10-11 i hvertfall. men legger jeg meg etter 2 på natta kan jeg sove til 2-3 dagen etter.

Skrevet

Ca kl 10. Men dersom jeg drikker kvelden før, og gjerne er oppe til 3-4 tiden våkner jeg alltid i 7-8 tiden :/

Gjest Passing by
Skrevet

Jeg er rammet av en forbannelse, har en innebygget vekkerklokke som vekker meg like tidlig hverdag som helg og det vil si 05.45 :kjefte: Og da må jeg stå opp for jeg får ikke sove igjen, men etter et par timer kan jeg krabbe meg til køys igjen og sove et par timer til.

Forbannet være biologien!

AnonymBruker
Skrevet

Våkner i 7 - 8 tiden, og står da opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...