Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2011 #1 Skrevet 5. mars 2011 Til nå har jeg bare handlet på postordre fra Norge el. Sverige, men det skal det bli en slutt på. Det er jo så mye spennende i det store utlandet. Når jeg surfer på nett og ser på engelske og amerikanske priser på ting jeg kunne ha tenkt meg å kjøpe; hvordan er det da med å omregne til norske priser? Og hva blir det i tillegg for frakt og ekspedering? Kan en gjøre det enkelt og tillegge en null på engelske priser for å få ca-pris, eller hvordan funker det der? Har dere gode erfaringer med å bestille, evt. bytte fra langtvekkistan?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Det er bare å bruke valutakalkulatoren til Aftenposten.
Neket Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 Og de fleste varer over 200 kr må man betale moms for.
Cannavaro Skrevet 5. mars 2011 #4 Skrevet 5. mars 2011 Og de fleste varer over 200 kr må man betale moms for. og toll desverre... bruk linken her : http://www.toll.no/templates_TAD/Subject.aspx?id=66240&epslanguage=no bruker man Norges Banks sider for valutakurser så bruker ofte bankene disse kursene på daglige kjøringer. Dog må man legge på 3-5 øre ihvertfall på USD avhengig av hvilken bank man bruker.
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2011 Mange takk for hurtig svar. Her skal det regnes...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå