Gjest Anonym Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Er student i byen, men har ikke fastlege her. Kan jeg likevell få annbefalt en psykolog jeg kan snakke med. Og kan noen forteller meg hva smo skjer hos psykologen, hva spør de om, hva gjør men, hvor mye koster det? har sett ting på filmer osv men regner med det ikke er slik i virkeligheten?
Gjest Delphina Skrevet 5. mars 2011 #2 Skrevet 5. mars 2011 Er student i byen, men har ikke fastlege her. Kan jeg likevell få annbefalt en psykolog jeg kan snakke med. Og kan noen forteller meg hva smo skjer hos psykologen, hva spør de om, hva gjør men, hvor mye koster det? har sett ting på filmer osv men regner med det ikke er slik i virkeligheten? Er du student tilknyttet SiB`? Hvis du er det, så kan du ta kontakt med studentenes psykiske helsetjeneste (http://www.sib.no/veiledning-og-helse/psykolog). Hvis ikke, så har jeg desverre ikke noen anbefalinger. Psykologen setter seg ned og prater med deg, og spør gjerne hva du sliter med og jobber med det. For min del hadde jeg ei som gjorde at jeg var fortrolig og komfortabel rundt henne, før vi gikk inn og snakket om min bakgrunn (psykisk sett). Det kan hende det varierer.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #3 Skrevet 5. mars 2011 det er veldig vanskelig å få time hos psykolog i Bergen, det er laaange ventelister, legen min har søkt i over 9 måneder, men alt er fullt. Vil anbefale deg å ta kontakt med sib hvis du er student, eller privatpraktiserende hvis du har råd til det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå