Gå til innhold

Captain Morgan & Cola

Fremhevede innlegg

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Var i et kjøleskap her forleden og fikk med meg en liten boks med Cpt.Morgan med Cola. Ferdig blanda i en 250 ml boks. Genialt. Jeg skal snart på tur i skogen og må ha med meg noe enkelt å drikke på. Da er ferdig blanda kjekt å ha med.

Men hvor får jeg kjøpt flere slik? Finnes de i butikken eller må man på polet? Er 6.4 % så det er kanskje for mye for en vanlig dagligvare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare sett disse boksene i Danmark, men der har de til gjengjeld mange forskjellige typer, sammenlignet med Norge er de ikke veldig dyre heller, så du får ta deg en tur hvis du ikke finner noe tilsvarende her...

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det rekker jeg nok ikke :fnise:

Men det er et norsk pantemerke på boksen, så det burde finnes her? Akkurat nå irriterer jeg meg litt over at jeg bare tok en boks og jeg kan ikke spørre forhenværende eier om hvor han fikk tak i den (min far) for da blir han bare gretten :fnise:

Skrevet

Vinmonopolet jepp!

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du rekker å få de tilsendt om du skynder deg ;)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Kanskje du rekker å få de tilsendt om du skynder deg ;)

Lurer på om Vinmonopolet leverer under det grantreet bortenfor den kollen på andre siden av elva jeg :fnise: Har fått levert pizza fra Peppes ut i skogen så kaaaaanskje?? :fnise:

Skrevet

Du får kjøpe inn noen neste gang du er i Danmark, nesten halve prisen der ;). Kos deg.

AnonymBruker
Skrevet

lite tips.. myyyyyye bedre å blande med sprite zero og lime oppi... men det finnes nok ikke ferdig... men nam nam :takke:

Gjest Lena22
Skrevet

Får det på polet ja :) Bedre med slik man kan blande selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...