Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Var i et kjøleskap her forleden og fikk med meg en liten boks med Cpt.Morgan med Cola. Ferdig blanda i en 250 ml boks. Genialt. Jeg skal snart på tur i skogen og må ha med meg noe enkelt å drikke på. Da er ferdig blanda kjekt å ha med. Men hvor får jeg kjøpt flere slik? Finnes de i butikken eller må man på polet? Er 6.4 % så det er kanskje for mye for en vanlig dagligvare?
Brunhilde Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har bare sett disse boksene i Danmark, men der har de til gjengjeld mange forskjellige typer, sammenlignet med Norge er de ikke veldig dyre heller, så du får ta deg en tur hvis du ikke finner noe tilsvarende her...
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Det rekker jeg nok ikke Men det er et norsk pantemerke på boksen, så det burde finnes her? Akkurat nå irriterer jeg meg litt over at jeg bare tok en boks og jeg kan ikke spørre forhenværende eier om hvor han fikk tak i den (min far) for da blir han bare gretten
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Googleitdotcom lizzom. Jeg sjekka vinmonopolets sider og fant den der: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-ViewBySKU?sku=5227704 Kunne jo sjekka der før jeg posta her
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Kanskje du rekker å få de tilsendt om du skynder deg
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Kanskje du rekker å få de tilsendt om du skynder deg Lurer på om Vinmonopolet leverer under det grantreet bortenfor den kollen på andre siden av elva jeg Har fått levert pizza fra Peppes ut i skogen så kaaaaanskje??
Brunhilde Skrevet 5. mars 2011 #8 Skrevet 5. mars 2011 Du får kjøpe inn noen neste gang du er i Danmark, nesten halve prisen der . Kos deg.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #9 Skrevet 5. mars 2011 lite tips.. myyyyyye bedre å blande med sprite zero og lime oppi... men det finnes nok ikke ferdig... men nam nam
Gjest Lena22 Skrevet 5. mars 2011 #10 Skrevet 5. mars 2011 Får det på polet ja Bedre med slik man kan blande selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå