AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 inspirert av andre tråder her; oppfordrer alle menn til å tenke på dette, at det er mange jenter der ute som er ute etter en ting i helgene; å bli gravide. Jeg har flere bekjente som driver med slikt. Så vær forsiktige og tenk dere om, før det dumper bidragskrav i posten til dere 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Ellers så er det vel ikke så dumt å bruke fornuften og tenkte seg til at disse hordene av damer som kun puler rundt i helgene for å bli gravide også kan være bærere av kjønnsykdommer (eller omvendt), så kondom kan kanskje være greit å bruke samma faen? 14
Gjest Mynona83 Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Bruk kondom uansett dere, gutter!! Da unngår dere både graviditet og sykdommer 4
Chiyo Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Hvis du ikke vil ha en overraskelse baby så HUSK KONDOM!!!! Og ta den på selv slik at du er sikker på at hun ikke stikker hull i den eller noe. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Ingen tvil om at det er god grunn til å være redd for denne typen kvinnfolk ja! Men å pule med kondom er helt håpløst.....
Kråkesaks Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Ingen tvil om at det er god grunn til å være redd for denne typen kvinnfolk ja! Men å pule med kondom er helt håpløst..... Da er det en ting til som virker. La være å ha ons. 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Ingen tvil om at det er god grunn til å være redd for denne typen kvinnfolk ja! Men å pule med kondom er helt håpløst..... da bør du la være, eller begynne å legge av til bidrag fra lønnen din nå 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #8 Skrevet 4. mars 2011 Ingen tvil om at det er god grunn til å være redd for denne typen kvinnfolk ja! Men å pule med kondom er helt håpløst..... Det er som å spise sjokolade med papiret på
Gjest Mynona83 Skrevet 4. mars 2011 #9 Skrevet 4. mars 2011 Ingen tvil om at det er god grunn til å være redd for denne typen kvinnfolk ja! Men å pule med kondom er helt håpløst..... Da kan du skylde deg selv hvis du får bidragsbrev i posten. Det er ditt valg! 2
Larsern Skrevet 4. mars 2011 #10 Skrevet 4. mars 2011 (endret) Latterlig å se at enkelte tar kvinnens parti. Tar jeg feil dersom jeg antar at dette er de som kanskje ikke får seg så ofte? Endret 4. mars 2011 av Larsern
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #11 Skrevet 4. mars 2011 Ingen tvil om at det er god grunn til å være redd for denne typen kvinnfolk ja! Men å pule med kondom er helt håpløst..... Det er som å spise sjokolade med papiret på Det er så deilig å se at en tråd som er laget for å sverte kvinner ender med at mannfolka driter ut seg selv
Larsern Skrevet 4. mars 2011 #12 Skrevet 4. mars 2011 Da kan du skylde deg selv hvis du får bidragsbrev i posten. Det er ditt valg! Dersom en mann f.eks er kjip nok til å bruke kondomer med hull, kun for å sette unger på kvinner (la oss anta at han opptrer under falskt navn og ikke bor i samme by osv). Er det da kvinnen som kan skylde seg selv når hun finner ut at hun ruger på unge, eller legger du skylda på mannen her også?
Kråkesaks Skrevet 4. mars 2011 #13 Skrevet 4. mars 2011 Latterlig å se at enkelte tar kvinnens parti. Tar jeg feil dersom jeg antar at dette er de som kanskje ikke får seg så ofte? Jeg synes det er galt av kvinner å ha ons for å bli gravide. Men jeg reagerer også på den lettvindte holdningen folk har til ons. Ons kan føre til graviditet og kjønnssykdommer hvis man ikke beskytter seg. Vil man ikke beskytte seg så bør man heller ikke ha ons. Det er enkel logikk. 1
Kråkesaks Skrevet 4. mars 2011 #14 Skrevet 4. mars 2011 (endret) Dersom en mann f.eks er kjip nok til å bruke kondomer med hull, kun for å sette unger på kvinner (la oss anta at han opptrer under falskt navn og ikke bor i samme by osv). Er det da kvinnen som kan skylde seg selv når hun finner ut at hun ruger på unge, eller legger du skylda på mannen her også? Selvfølgelig har kvinnen skylden hvis hun lurer mannen og mannen har skyld hvis han lurer henne! Konsekvensene blir selvsagt størst om kvinnen blir lurt til graviditet ettersom det er hun som fysisk får et barn voksende inni seg. Endret 4. mars 2011 av Kråkesaks
Gjest Mynona83 Skrevet 4. mars 2011 #15 Skrevet 4. mars 2011 Dersom en mann f.eks er kjip nok til å bruke kondomer med hull, kun for å sette unger på kvinner (la oss anta at han opptrer under falskt navn og ikke bor i samme by osv). Er det da kvinnen som kan skylde seg selv når hun finner ut at hun ruger på unge, eller legger du skylda på mannen her også? Jeg vil jo si at det er vesentlig forskjell på å nekte å bruke kondom fordi det ikke er behagelig, og å bli lurt til å tro at man er beskyttet!! Hvis det du beskriver skjedde; nei da er det ikke kvinnen sin skyld. Hvis en gutt bruker kondom for å beskytte seg selv, og kvinnen lager hull i den uten at mannen vet det, ja da er det heller ikke hans skyld. Skyldsspørsmålet går på bevisste handlinger, det skjønner du vel selv.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #16 Skrevet 4. mars 2011 Det er som å spise sjokolade med papiret på bedre det, enn å ikke ha råd til sjokolade senere når du må betale bidrag 2
Larsern Skrevet 4. mars 2011 #17 Skrevet 4. mars 2011 Jeg synes det er galt av kvinner å ha ons for å bli gravide. Men jeg reagerer også på den lettvindte holdningen folk har til ons. Ons kan føre til graviditet og kjønnssykdommer hvis man ikke beskytter seg. Vil man ikke beskytte seg så bør man heller ikke ha ons. Det er enkel logikk. Selvfølgelig, med dette er jo på siden av temaet som var kvinner som forsøkte å bli gravide, ikke kjønnssykdommer.
Jägermeister Skrevet 4. mars 2011 #18 Skrevet 4. mars 2011 Ingen tvil om at det er god grunn til å være redd for denne typen kvinnfolk ja! Men å pule med kondom er helt håpløst..... Det er som å spise sjokolade med papiret på Har dere hørt om HIV, gonorè, herpes, kjønnsvorter, klamydia, syfilis, og lignende morsomheter? Ja, da tenker jeg kondom plutselig ikke var så håpløst, og sjokoladen smakte godt med papiret på i forhold til alternativene jeg listet opp. 4
Kråkesaks Skrevet 4. mars 2011 #19 Skrevet 4. mars 2011 Selvfølgelig, med dette er jo på siden av temaet som var kvinner som forsøkte å bli gravide, ikke kjønnssykdommer. Jeg vet. Poenget mitt er at det er dumt å ikke bruke kondom om man har ons. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #20 Skrevet 4. mars 2011 Har dere hørt om HIV, gonorè, herpes, kjønnsvorter, klamydia, syfilis, og lignende morsomheter? Ja, da tenker jeg kondom plutselig ikke var så håpløst, og sjokoladen smakte godt med papiret på i forhold til alternativene jeg listet opp. Vanskelig å motsi deg der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå