Gå til innhold

fremkalle bilder på nett


Mamoli

Anbefalte innlegg

Hvilken forhandler foretrekker dere når der fremkalle bilder på nett? Jeg skal fremkalle bilder nå, men det er jo så mange forhandlere man har å velge mellom.. Det skal helst være billig, men kvalitet er jo også viktig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aria.

Slenger meg med her jeg også. Vært å kikket litt på nettet, men usikker på hvilken jeg skal velge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja enig med fotoknudsen.bra side:) eineste er at man må bestille bilder eller produkter en gang i åreet for å få ha bildene dine innpå der.men det er jo ikke noe problem for di fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, bildene mine ligger jo der.. fin backup, som ikke koster noe ekstra!! :smilbla:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, da er jeg ferdig med å redigere, og setter på korken i rødvinsflaska igjen.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til info - å fremkalle var noe man gjorde da man brukte film i kamera. Noe noen kanskje fortsatt gjør. Da må man gi fra seg filmen til et laboratorium. Det du gjør når du bruker digitalt kamera og får fiksa bilder via nettet, er å lage papirkopier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt det fortsatt finnes viktigere folk her ute i verden så velger å rette på alt og alle uten at det har noen hensikt, men bare for å iritere.:P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt det fortsatt finnes viktigere folk her ute i verden så velger å rette på alt og alle uten at det har noen hensikt, men bare for å iritere.:P

Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener, men jeg skrev ikke det over for å irritere.

Synd med folk som tar enhver korreksjon som personlig kritikk og fyrer seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

På digitale bilder bruker jeg Japan Photo. Lager fotobok. Fantastisk kvalitet. Har sammenlignet med andre. De har også vunnet flere priser. Er veldig brukervennlig og enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med Eurofoto.no. Bestilte nettopp 450 bilder som jeg venter på nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...