Mamoli Skrevet 4. mars 2011 #1 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvilken forhandler foretrekker dere når der fremkalle bilder på nett? Jeg skal fremkalle bilder nå, men det er jo så mange forhandlere man har å velge mellom.. Det skal helst være billig, men kvalitet er jo også viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 5. mars 2011 #2 Del Skrevet 5. mars 2011 Slenger meg med her jeg også. Vært å kikket litt på nettet, men usikker på hvilken jeg skal velge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 5. mars 2011 #3 Del Skrevet 5. mars 2011 FotoKnudsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altsoja Skrevet 5. mars 2011 #4 Del Skrevet 5. mars 2011 ja enig med fotoknudsen.bra side:) eineste er at man må bestille bilder eller produkter en gang i åreet for å få ha bildene dine innpå der.men det er jo ikke noe problem for di fleste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mars 2011 #5 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg brukerExtraFilm. Litt treigt å laste opp, ... men veldig bra kvalitet på bildene som kommer, og bra pris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mars 2011 #6 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Og ja, bildene mine ligger jo der.. fin backup, som ikke koster noe ekstra!! Endret 5. mars 2011 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mars 2011 #7 Del Skrevet 5. mars 2011 Sånn, da er jeg ferdig med å redigere, og setter på korken i rødvinsflaska igjen.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #8 Del Skrevet 5. mars 2011 Bare til info - å fremkalle var noe man gjorde da man brukte film i kamera. Noe noen kanskje fortsatt gjør. Da må man gi fra seg filmen til et laboratorium. Det du gjør når du bruker digitalt kamera og får fiksa bilder via nettet, er å lage papirkopier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #9 Del Skrevet 5. mars 2011 godt det fortsatt finnes viktigere folk her ute i verden så velger å rette på alt og alle uten at det har noen hensikt, men bare for å iritere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #10 Del Skrevet 5. mars 2011 godt det fortsatt finnes viktigere folk her ute i verden så velger å rette på alt og alle uten at det har noen hensikt, men bare for å iritere. Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener, men jeg skrev ikke det over for å irritere. Synd med folk som tar enhver korreksjon som personlig kritikk og fyrer seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L1ne Skrevet 1. mai 2011 #11 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg vil råde deg til denne siden http://www.fremkallebilder.net/, tillbud for gratis fremkalling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. mai 2011 #12 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg bruker fotoknudsen og er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Leyha Skrevet 2. mai 2011 #13 Del Skrevet 2. mai 2011 På digitale bilder bruker jeg Japan Photo. Lager fotobok. Fantastisk kvalitet. Har sammenlignet med andre. De har også vunnet flere priser. Er veldig brukervennlig og enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banan Skrevet 2. mai 2011 #14 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg er veldig fornøyd med Eurofoto.no. Bestilte nettopp 450 bilder som jeg venter på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå