AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Hvor lenge kan en yt drikk, yoghurt eller en skyr være i romtemperatur før de må spises ev. kastes? Jeg trener noen ganger i 3 timer og da syntes jeg det er ok å innta om mer enn bare vann..Tenker på å ta med en av disse på gruppetimene uten at de blir upiselig.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 De blir ikke dårlig på 3 timer. Nyt med god samvittighet.
Rights Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Hos den lokale rema butikken står "YT" proteinshakene ute med frukten (Er ikke plass til alle i kjøledisken).. Så jeg regner med de tåler romtemperatur noen uker. Står vel på dem kanskje?
matentusiasten Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Yt restitusjonsdrikkene er ultrapasteuriserte, så de kan stå i romtemperatur veldig lenge (uåpnet)
fruBeist Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 Jeg har glemt igjen skyr yoghurt i veska i ca 1,5 døgn. Satt denne i kjøleskapet over natta og spiste den så uten problemer. Altså, veska sto vel på soverommet som ikke er oppvarma, men der var langt fra kjøleskapkaldt.
Plutseliten Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 Så lenge det ikke er åpnet blir det ikke dårlig så raskt i romtemperatur. Mm, nå fikk jeg lyst på skyr med jordbær..
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 takk for svar! Da blir helt klart en yt og skyr med på trening
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå