ViljaH Skrevet 6. mars 2011 #21 Skrevet 6. mars 2011 Verkar som om det er ein del mødre som likar å skryte av mamma-eigenskapene sine når dei er anonyme på internett. Å, du bør ta deg en tur innom facebook, anonymitet er ingen betingelse
Gjest imli Skrevet 6. mars 2011 #22 Skrevet 6. mars 2011 Å, du bør ta deg en tur innom facebook, anonymitet er ingen betingelse Hehe, neida, det er nok ikkje det. Poenget er vel at det er lettare å skryte av seg sjølv på nettet enn ansikt til ansikt med folk. Dessutan tvilar eg på at desse "flinkingane" er halvparten så flinke som dei påstår (utan at det er noko gale i det). Forstår berre ikkje poenget med å prøve å gjere seg så mykje betre enn ein er. Som eg har skrivi før - ungane og korleis ein oppdrar dei, har blitt ein hobby og eit statussymbol for mange. Dei går heilt opp i ungen/ungane sine, og har som hobby og lage eit perfekt liv for dei. Eg trur rett og slett det er ganske usunt.
la Flaca Skrevet 6. mars 2011 #23 Skrevet 6. mars 2011 Det høres jo fullstendig tragisk ut - og veldig, veldig urovekkende, spør du meg. Den norske mannen altså - rett og slett. En passiv zombie av en pudding. I know! Og jeg tror jeg vet hvorfor det er sånn i mitt tilfelle. Svigermor har rett og slett ikke inkludert å hjelpe til hjemme i oppdragelsen. Da jeg møtte han kom hun og hentet skittentøy hjemme hos han, og leverte det tilbake rent og brettet. Mannen hadde ny vaskemaskin i kjellern, men hadde aldri brukt den. Heldivis har han andre egenskaper som veier opp for at han er retardert på hjemmefronten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå