AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 jeg sitter her nå og er tom for rapsolje, eneste olja jeg har i hus er lakseoja som jeg gir til hunden hver dag. kommer meg ikke til butikken før i morgen så jeg lurer på om det er mulig og bruke denne når jeg skal steke noe kjøtt? olja er blandet 25%lakseolje og 75%rapsolje.... har ikke lyst å ete måltidserstatter til kl 16 i morra liksom...
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Lakserolje? Tror det kan gå bra, bare ikke ta mye siden det virker avførende. Men går ikke det ann å kun bruke vann eller en klatt smør?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 Åh, så nå at noe heter lakseolje. Går sikkert fint om det ikke smaker så mye fisk.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 takk begge! da prøver jeg! har ikke smør i hus, hvis ikke hadde jeg nok brukt det ja! :gjeiper:
Gjest Lille-pus Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 (endret) Trur jeg hadde stått over å steke i lakseoljen til hunden. Bruk smør eller margarin om du har det i huset. Hvis ikke så blir det kokt mat i kveld Vil du prøve lakseoljen til steking alikevel så anbefaler jeg at du heller opp en skje, og faktisk smaker på den før du steker noe i den. Endret 4. mars 2011 av Lille-pus 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #6 Skrevet 4. mars 2011 det endte i litt varm mat til hundene og jeg tok meg en shake, luktet litt for mye "tran", så jeg ville ikke smake engang....ups :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå