Gå til innhold

I kveld skjer det

Fremhevede innlegg

Gjest Mrs lucky
Skrevet

Jeg er en ung jente i midten av 20 årene som har datet en utrolig kjekk kar i det siste! Vi har klina og rotet men det har av diverse årsaker ikke blitt mer. Nå i kveld derimot har han invitert meg hjem til seg på middag... Dette er første gang noen er hjemme hos den ene parten og det gjør jo ting enklere! Har ikke hatt sex på en stund, og jeg kjenner at jeg er nervøs. Har det skjedd noe nytt på sexfronten i det siste??? :fnise:

Wish me luck!!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ung jente i midten av 20 årene som har datet en utrolig kjekk kar i det siste! Vi har klina og rotet men det har av diverse årsaker ikke blitt mer. Nå i kveld derimot har han invitert meg hjem til seg på middag... Dette er første gang noen er hjemme hos den ene parten og det gjør jo ting enklere! Har ikke hatt sex på en stund, og jeg kjenner at jeg er nervøs. Har det skjedd noe nytt på sexfronten i det siste??? :fnise:

Wish me luck!!!

Ja, det som er tingen nå er at man bruker en ir-varmer på penis, den varmes opp til ca 79 grader celsius. Deretter settes den inn med en 2-komponent herder som bevarer ereksjonen til den manuelt avbrytes. Vagina må være nyvasket med blå isopropanol for å få et bedre heft til underlaget.

• Liker 5
Gjest gjest
Skrevet

Siden det er VM og Nordthug vant gull igjen i dag, bør du finne ut om han er sportsintressert. Hvis han er det kan du ha på truser i norske farger, vifte med flagg og ringe med bjelle og heie, når han nærmer seg klimax.

:fnise:

Nei, du må nok stole på deg selv og være ekte. Det er mitt beste råd.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Det nyeste er vel disse tiårs-øktene. Fritzl kicka i gang den greia der.

• Liker 1
Gjest Mrs Lucky
Skrevet

Da har jeg kommet hjem etter en spennende kveld og natt med VELDIG lite søvn... Stakkars han som skulle på jobb ;-) Tror jeg må få meg noen timer på puten!

AnonymBruker
Skrevet

Det nyeste er vel at folk puler rundt og svært sjelden er trofaste.

Så sørg i dte minste for å beskytte deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...