AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Hvilke firma brukte dere til å lage trykksakene? Jeg orker ikke vistaprint eller lignende, ønsker å få noe PENT og ferdig...
Anglofil Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Vi har brukt vistaprint, og det ER pent og ferdig. Tykt nydelig papir med flotte farger. Mvh Yvonne
Lille Rosa Skrevet 4. mars 2011 #3 Skrevet 4. mars 2011 (endret) Vi brukte Decorium, og ble veldig fornøyde Endret 4. mars 2011 av Lille Rosa
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Vi har brukt vistaprint, og det ER pent og ferdig. Tykt nydelig papir med flotte farger. Mvh Yvonne Sorry, men vistaprint har ingen PENE invitasjoner. Smak og behag selvfølgelig men TS er nok ute etter noe mer elegant enn det man kan få tak i på visteprint.
Anglofil Skrevet 4. mars 2011 #5 Skrevet 4. mars 2011 (endret) Sorry, men vistaprint har ingen PENE invitasjoner. Smak og behag selvfølgelig men TS er nok ute etter noe mer elegant enn det man kan få tak i på visteprint. Tull og tøys, de har mange fine, også elegante. Smak og behag selvsagt, men jeg vil nå påstå at disse er ganske så fine. Mvh Yvonne Endret 4. mars 2011 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #6 Skrevet 5. mars 2011 Tull og tøys, de har mange fine, også elegante. Smak og behag selvsagt, men jeg vil nå påstå at disse er ganske så fine. Mvh Yvonne Her, her og her er eksempler på skikkelig fine invitasjoner. Men der selve teksten står er jo ala type det du linket til, men fine invitsjoner skal ha mer enn bare det arket teksten står på.
Anglofil Skrevet 5. mars 2011 #7 Skrevet 5. mars 2011 Her, her og her er eksempler på skikkelig fine invitasjoner. Men der selve teksten står er jo ala type det du linket til, men fine invitsjoner skal ha mer enn bare det arket teksten står på. Smaken er som baken. Poenget er at man bør se seg litt rundt før man bestiller, men å bestille de du linket til der koster nok også sitt. Ikke alle som er villig til å gi 10 kr invitasjonen. Jeg synes mine var fine til den prisen vi fikk, man må faktisk se det i samsvar med prisen. Mvh Yvonne
Pebbles Skrevet 5. mars 2011 #8 Skrevet 5. mars 2011 Vi kjøpte ark på Panduro, konvolutter på nille og skrev ut og laget invitasjonene selv. Alt i alt for 38 invitasjoner ferdig med konvolutter(har fortsatt noen ark og konvolutter igjen) kostet det under 295 kr. Fikk 3 invitasjoner på hvert ark, hadde et gjennomsiktig ark med monogram over selve invitasjonen. Arkene festet vi til hverandre med silkebånd. Adressene på konvolutten skrev vi også ut på skriveren. Brukte en kveld til å skrive ut, dele de opp og sette de sammen. Syns ikke vi brukte så veldig lang tid på de heller.
Pipette Skrevet 5. mars 2011 #9 Skrevet 5. mars 2011 Vi bestilte på Decorium, kjøpte de som heter symfoni (med perlemorskant utenpå), fikk monogrammet vårt i sølv på framsiden, de ble veldig stilige og elegante! Kostet 29 kr per invitasjon + 250 kr for å få gjestenes navn trykt inni, + 500 kr for klisje som man trenger for å få monogram i sølv. Betalte vel ca 2500, konvolutter var inkludert. De ble veldig fine! Skal også kjøpe festprogrammet derfra i samme stil, men bestiller kun selve utsiden og baksiden og ordner innmaten selv. Skal ha monogrammet i sølv utenpå, og får trykt navnet på hver gjest på programmet slik at det også blir bordkort, koster ikke noe ekstra. Tror det blir veldig fint. Billig er det jo ikke, menmen...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #10 Skrevet 5. mars 2011 Smaken er som baken. Poenget er at man bør se seg litt rundt før man bestiller, men å bestille de du linket til der koster nok også sitt. Ikke alle som er villig til å gi 10 kr invitasjonen. Jeg synes mine var fine til den prisen vi fikk, man må faktisk se det i samsvar med prisen. Mvh Yvonne Hvor mye man vil bruke på invitasjoner er jo opp til hver enkel, men når TS ber om FINE invitasjoner som ikke er fra visteprint ol (har tydeligvis sett der allerede uten å bli fornøyd) så syns jeg det blir for dumt å si at "jo, det er fine invitasjoner på vistaprint" når hun tydelig vil ha noe finere enn hva man får tak i der. Om det da koster mer så spiller vel ikke det noen rolle så lenge det er det man vil ha. Og jo, dine invitasjoner er fine, spesielt til den prisen du har fått, men andre vil gjerne lage litt mer utav invitasjonene sine selv om det koster mer.
Anglofil Skrevet 5. mars 2011 #11 Skrevet 5. mars 2011 (endret) Hvor mye man vil bruke på invitasjoner er jo opp til hver enkel, men når TS ber om FINE invitasjoner som ikke er fra visteprint ol (har tydeligvis sett der allerede uten å bli fornøyd) så syns jeg det blir for dumt å si at "jo, det er fine invitasjoner på vistaprint" når hun tydelig vil ha noe finere enn hva man får tak i der. Om det da koster mer så spiller vel ikke det noen rolle så lenge det er det man vil ha. Og jo, dine invitasjoner er fine, spesielt til den prisen du har fått, men andre vil gjerne lage litt mer utav invitasjonene sine selv om det koster mer. Det virket bare ikke som hun hadde gitt det en sjans, men greit, hvis man vil bruke mange hundre kroner på invitasjoner må man jo gjerne gjøre det. Optimalprint og lignende er heller ikke så ulikt Vistaprint, bare så det er sagt. Mvh Yvonne Endret 5. mars 2011 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå