Gjest Dame 25 Skrevet 4. mars 2011 #1 Skrevet 4. mars 2011 Har slitt med utflod med unormal farge en god stund.. Skal til legen og sjekke det, men er livredd for at det kan være noe farlig! Ekkel informasjon, men den er gul/grønn, og slimete. Har vært 100 % sikker på at de jeg har hatt samleie med ikke har hatt noen kjønnsykdom. Men jeg har hatt oralsex med noen, uten å vite om de har sykdom.. Noen som vet om noen sykdommer som kan smittes ved munnsex og gi den utfloden jeg beskriver? Er livredd....
Tullepia Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 Jeg syns ikke du skal bekymre deg så veldig. Legen er best kvalifisert til å stille en diagnose og vil kunne gi sikre svar på det du lurer på. De fleste seksuelt overførbare sykdommer lar seg helbrede med medisiner. Noen sykdommer kan smitte ved oralsex, for eksempel klamydia.
Gjest norskgoy Skrevet 4. mars 2011 #4 Skrevet 4. mars 2011 Har slitt med utflod med unormal farge en god stund.. Skal til legen og sjekke det, men er livredd for at det kan være noe farlig! Ekkel informasjon, men den er gul/grønn, og slimete. Har vært 100 % sikker på at de jeg har hatt samleie med ikke har hatt noen kjønnsykdom. Men jeg har hatt oralsex med noen, uten å vite om de har sykdom.. Noen som vet om noen sykdommer som kan smittes ved munnsex og gi den utfloden jeg beskriver? Er livredd.... Som personen over sier, sannsynlighvis en infeksjon av en eller annen form. Men gulaktig utflod er et kjennetegn på SOI (Seksuelt overførbar infeksjon). Men til det neste; du KAN ikke vite 100% at de andre ikke har kjønnsykdom, eller om du har. De aller fleste kjønnssykdommer har ingen symptomer som gjør at man blir oppmerksom på at man har de. Angående oralsex. De fleste sykdommene som smittes ved seksuell kontakt smitter også ved oral. Selv om spyttet i munnen er en sterk barriere. Det er tre steder som kjønnssykdommer befinner seg; kjønnsorgan, anus og munn/hals. Ikke for å skremme, kun som et eksempel, men man antar f.eks at 10% av de nysmittede av HIV skjer gjennom oralsex. En som har f.eks klamydia i hals kan smitte deg nedentil. Det er fullt mulig. Om det er svaret på utfloden er vanskelig å si dog. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for en sjekk på klinikkene som er tilknyttet hudavdelingene rundt omkring i landet. Da blir du sjekket i alle bauger og kanter, og det er lurt å gjøre mellom hver partner. Kjønnsykdomer der utflod kan være er et symptom; Klamydia Trikomonas (gulgrønnutflod er et symptom her) Gonore
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå